2008-11-09

Dag 2 - misstagens dag

Jag glömde ju rent bort att skriva igår *oops* Sorry.

Dag 2 var... ehm... nja... not quite what I had expected.

Drack väl bara 1,5 liter vatten. Drack bara TVÅ milkshakes (istället för TRE som man faktiskt MÅSTE) och moffade i mig, (medan min kollega var på sin rast såklart... man vill ju inte visa att man inte kan stå emot ;) men jag har berättat för dig Sofie!! hihi), säkert 10 bragokex och 4 små såna där mandelbiskvier man har i nyponsoppa. (Alltså inte bakelsen.) Sen åkte faktiskt en sån där Pågens chokladmuffins med vaniljfyllning ner oxå :roll: Och jag SKÄMS för det men... det är gjort så det är ingen idé att hänga läpp för det!

På kvällen åt jag exakt 109 gram skalade räkor oxå till en film vi såg. Sen 1 vanlig kaffe på det fast med fetmjölk :oops: som jag först skummade i cappuccinomaskinen.... (jag hade lite honung i oxå) sen när jag skule gå och sova så började magen kurra nåt så in i helvete och det riktigt sööööög i magen så jag fick min käre sambo att hämta en pyttebit ren grillad kycklingfilé jag tillagade i förrgår. Jag blev inte mätt men va fan. Och inte nog med det... jag tappade halva biten i sängen så Bella (hunden) fick det. Det måste ha varit ett tecken...... Men sen somnade jag så gott så.... och nu sitter jag här och är inne på Dag 3.

Som sagt... jag skäms för allt detta ovan men.... man är ju inte mer än människa och förhoppningsvis lär jag mig av mina misstag :)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...