2008-11-09

Guten morgen på er

Börjar jobba kl. 7:00 idag men bara fram till 14 istället för till 21. GUD va skööööönt!! :)

Jag sitter just nu här med min Cambridge milkshake med smak av jordgubb. Fy FAAAN vad GOOOOD den är då!!

Hittills har jag bara testat följande smaker:

Kycklingsoppa, Kakao, Vanilj, Cappuccino och så nu Jordgubben.

Kycklingsoppa - Smakar SKIT!!! Fick bara ner nåra skedar sen klarade jag inte mer. Kommer INTE beställa den igen!
Kakao - Hmm vet inte... jag gjorde nog fel där första gången (hade ingen is i osv) så jag ska ge den en chans till så återkommer jag om den smaken.
Vanilj - Smakade mkt gott med is i. Lite salt vid första eftersmaken men det avtog efter några klunkar!
Cappuccino - Här kan du få ditt morgonkaffe om du är coffeejunkie som jag ;-) Iskaffe eller vamrt kvittar. Den är faktiskt lika god kall som varm!
Jordgubb - HELT KLART DEN GODASTE HITTILLS!! :D Mums ser redan fram emot nästa jordgubbs shake!

Nä hörrni, nu måste jag snabba på här... jag sitter i bara t-shirt och undies så...

Ha en fin fin dag!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...