2008-11-08

Tro det eller ej...

... Men jag har syndat!!! *nääää*

Jooo det har jag... eller va faaan. NEJ jag har inte syndat!! Det enda jag gjorde var att jag tog lite rent kycklingkött innan som jag grillade i ugnen för jag var SÅ JÄKLA HUNGRIG!!! Och jag behövde tugga på nåt och tro det eller ej men SEN... sen var jag som folk igen :) och nu ska jag gå och sova för jag ska upp tidigt imorgon. Ska jobba helg!

Provade chokladen innan och jag vet inte riktigt... den var god så det var inte det men... jag gillar inte den där salta eftersmaken bara. Nu hade jag iofs i varmt vatten men ändå. Jag lämnade nog en 0,5 dl kvar i glaset för jag kunde bara inte! Det liksom... växte nere i halsen på mig eller hur jag ska förklara... men men... nu dricker jag vatten och ska snart gå och sova. Sov ju ingenting i natt! =/

Imorgon är det nya tag. Eller nya och nya... jag har fan inte avvikt från banan ens ju förutom det med kycklingen då men det är ju inga kolisar i kylling så därför borde det inte skada själva viktminskningen. Tycker jag. Men ni vet vad jag menar ;-) Nä, sängen ropar mitt namn hör jag....

Godnatti!!

1 kommentar:

sofie sa...

fyyy caroliiiine! :D
förresten! tar du isisiskallt vatten? det måste man för annars smakar det apa....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...