2008-11-11

Lista om din mobil.



UTMANAR ALLA!

Kolla din mobillista och svara ärligt på följande frågor!

- Har du pussat nummer 2?
Anna A: Ehh näää
- Vad har du för relation med nummer 20?
Ginny: En gammal klasskompis :)
- När ska du träffa nummer 30?
Jobbet: Imorgon.|
- Är nummer 18 söt?
En kille, men säger inget namn: Nä det kan jag verkligen inte säga...
- Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Elin: Ingen aning... fick väl inget intryck direkt...
- Gillar du nummer 14?
Emil min gudson: Klart jag gör - jag älskar honom! :)
- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Anna: Nä, har aldrig träffat henne faktiskt :) (lakris.se)
- När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Jennie: Ingen aning. Har heller aldrig träffat henne. (jennieonline.com)
- Är du nära vän med nummer 23?
Husläkarna: Nä jag är verkligen inte nära vänner med dom :lol:
- Har du gått på bio med nummer 4?
Automatisk ktj: Nä och kommer nog aldrig göra haha.
- Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Haha nä det är min morbror så det kommer jag inte att göra :P Inte på DET sättet iaf :lol:
- Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Min cambridgekonsulent: Ja, det är väl uppenbart vad vi pratar om dom få gångerna jag är där :P
- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Cecilia på jobb: Hehe ja då...
- Vad har du och nummer 24 för relation?
Sven-Inge: Han är min morbror.
- Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Oxå min morbror Inge.... har både hem o mobil. Går till han när jag vill boosta mitt självförtroende eller bara bli klokare!
- Vad är det bästa med nummer 8?
Catrin: Syrrans gamla kompis. Vet inte vad som är bäst med henne! Generös kanske...?
- Brukar du och nummer 16 träffas?
Eva, en gammal arbetskamrat: Nä vi brukar tyvärr inte träffas även om vi pratar om det mkt och bor i samma område hehe.

1 kommentar:

Åsa sa...

Hahahahaha..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...