2008-11-28

OBS!! Gnällinlägg! Sunkig och dann

Ni har säkert märkt att jag inte uppat på ett bra tag. Och ni vet nog oxå varför. Ja, för jag gjorde en paus i Cambridge såklart. Vad annars? :-? :roll:

Iaf så ska jag ta upp det snart igen för det funkade ju faktiskt och sunkigare och skitigare har jag aldrig känt mig förut. Inte ens när jag kommit från jobbet. (Jobbar med vård för er som inte vet.)

Idag är bara en sån där pissedag. Ska jobba helgen så har varit ledig nu i 2 dagar och idag sov jag RIKTIGT länge! FÖR länge om du frågar mig. Vaför kan inte jag oxå vara en sån där pigg sak som går upp tidigt (iaf relativt) på morgonen och liksom bara SÄTTER FART?!?! Ska det vara så svårt?! Ja, heter man Caroline Södergren så är det det! Hur länge har inte jag planerat och sagt att jag ska börja ut och jogga med Bella bara för att jag själv behöver röra på mitt feta arsle? Jo, LÄNGE! Men har jag gjort det än? Svar: NEJ!!

Funderar på att bara gå in och sminka mig bara för att slippa se denna bleka plufsig-under-ögonen-nuna i spegeln så fort man går förbi en. Ja, för jag är kvinna och går jag förbi en spegel så tittar jag då automatiskt i den haha. Så det så! :P Samma sak om du tvättar händerna. Har du en spegel framför dig så tittar du automatiskt i den samtidigt eller iaf efter du tvättat händerna. Du behöver inte förneka. Det är förprogrammerat hos oss. Basta!

Lite sunkbilder... ja men visst!

  sunk-0011  sunk-0021
Mmm sunki sunki...                                          Trött på gardinerna jag har bakom mig oxå....

3 kommentarer:

sofie sa...

haha! har du läst min gnällblogg för länge eller? ;)

nu ska jag gå å köpa glass...för så nyttig är jag! :D

Åsa siz sa...

Mehhh..du e inte sunkig!! Du e så fin så..om än lite blek om nosen ;)
Puss på're!

Jenny sa...

har ingen bild på denmen ska slänga upp en när jag orkar. Det är som en fyrkantig liten låda kan man säga som är 43*43 cm. Hur bra som helst!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...