2008-11-10

Dag 4

Än så länge har jag bara druckit en shake för dagen. Cappuccinon. Den var MKT godare idag än sist. Jag hade i mkt is nämligen :) Lite småledsen e jag oxå för jag har bara 1 jordgubb kvar :( men jag har budat på en auktion på Tradera där det är en som säljer 20 påsar med just - JORDGUBB! :D Hon har tre auktioner sammanlagt ute där hon säljer 15 i en och 20 st i dom två andra så sammanlagt har hon 55 påsar :D Det ni... jag planerear att vinna dom 2 med 20 i för det blir ändå lite billigare än om jag köper hon konsulent. Sparar väl en 140 kr eller nåt... så jag måste sitta här nu i 50 min så jag håller koll hihi :P

I övrigt så känner jag inte av det där "ruset" som så många pratar om att man känner just den fjärde dagen. Man blir "hög" så att säga... får fullt med överskottsenergi osv... men jag känner inte det! Kanske för att jag "fuskat" och ätit fast föda? (Mestadels proteiner) Oh well... jag får väl förlänga kuren då... inga problem om jag får hem mina jordgubbspåsar :P Hade gått upp till 80 idag oxå men enligt min konsulent så berodde det på att dom 2 första kg alltid är vatten och dom går man upp igen när man går av den Rena Kuren. Så jag behövde inte oroa mig. Så då gör jag inte det då hehe.

Såg just att nån annan hade bjudit på den där andra där jag inte ledde budgivningen (som var uppe i 400 kr) så jag tror jag struntar i den... för det blir för dyrt... satsar på den som går ut i morgon istället med 15 påsar. Den är bara uppe i 247 kr än så länge... Det är nån jävla "alle01" som sitter och budar på dom två men hon kan glööööömma att hon vinner den med 15 påsar och FAN ta henne om hon bjuder över mig på den jag leder nu! Då är det KRIIIIIIG!!! :D

Vattnet går det väl sådär med. Jag sov så länge idag (jobbade ju helgen) så klockan hann bli hela 12:45 innan jag intog min första shake så nu sitter jag här med mitt vatten...

Imorgon blir det handling och lite annat smått och gott... är ju ledig imorgon oxå :D

Nä, nu får man väl göra litta fooood till den andre hälften.... *suck*

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...