2008-11-10

Dag 3 & Fars Dag

Nja dag tre kantades av diverse små utsvävningar... men jag går inte upp ändå som väl är :) Vattnet gick det  bättre med oxå. Fick väl i mig en 2,5 liter kanske. Inga 3 liter eller mer men det får fan duga eftersom jag egentligen inte alls gillar vatten....

Var hemma hos föräldrarna igår oxå. Det var ju Fars Dag och där bjöds det ju på kålpudding och lilla Caroline var ju klart tvungen att smaka litta... och det gjorde jag och kände direkt i magen att "oj, det här skulle jag nog inte ha gjort". Behövde inte gå på toaletten eller så, så inte för det men lite smågasig - det blev jag :roll: Aja, man får väl stå ut tills magen vant sig.

Smakade en annan shake igår med. Bananen. Den smakde helt OK men lite småmjölig för min smak. Men kommer nog ändå beställa den igen för så hemsk var den inte :) Men jag slår ett STORT slag för JORDGUBBEN!! Åhhh vilken fröjd att dricka den! Mums!! Har väl bara en kvar nu... så hoppas hoppas jag vinner auktionerna på Tradera med 15 påsar i den ena och 20 i den andra. Med BARA jordgubb! Woho!!

Nä, nu är det sovedags! Ha det gött!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...