2008-11-15

Helvetesdag

Idag är INGEN bra dag! Har tandvärk så in i helvete så ni får ursäkta att det inte blir mkt uppande här. Ringde nyss till jobbet och bad dom sätta in nån för mig på måndag för jag måste till tandläkaren då. Ringde jourtandis i morse men fyyy F*N vad dom är DYRA! Har ju pengarna till det så det är inte det... men jag har absolut ingen som helst lust att leva snålt till den 27:e :-? Till råga på allt så har jag tvättid idag oxå och som vanligt MKT tvätt!!

Amen va faaaan! (ursäkta mig!) *beklagar mig*

Annars så har det bara blivit en shake idag... orkar inte äta nåt... vatten har jag druckit dock men inte så mkt av det heller. Martin ska köpa pizza sen... och jag vill oxå ha så vi får se om jag oxå tar en bit :P

Nä, nu ska jag gå och lägga mig en liten stund och sen fråga min kära sambo om han vill bära ner tvätten till mig för DET orkar jag inte idag! Och för er som tänker "Men gode gud, kan inte karln tvätta när hon mår så dåligt??" så är svaret NEJ!! :-P JAG, och ingen annan, sköter tvätten! Det blir bäst så för alla!! Haha! Kontrollbehov månne?? Njaeee det tycker jag inte ;-)

Ha en fin helg!

1 kommentar:

Åsa sa...

Där handlar det inte om att han kan men han FÅR inte... ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...