2007-03-27

GEEEEZE vad det låter... *garv*

Hahahahaha FAAAN vad hon snarkar då!! Men hon kommer förneka det sen. Hihi.

Min pappa förnekade det jämt till den dagen jag o mamma tänkte att nu jäklar ska han få höra, när han råkade somna i fåtöljen inne i vardagsrummet. Vi tog en bandspelare och satte i ett tomt kasettband (detta var många år sen) och tryckte på Record. Sen spelade det in hela bandets längd. Tror det var 60 min eller nåt. Sen spelade vi upp det för pappa och Herre min Skapare vad sur han blev hahaha. Mamma och jag bara garvade. -Det var minsann inte han på bandet. Det var bara skitsnack" haha. Eller "snicksnack" som han oxå säger. Ehh... jaja ok pappa... vem var det då? Nån ande i rummet som vår gamla bandspelare från 80-talet lyckades fånga upp från en annan frekvens eller vad man säger?? *garv*

Sen förstår jag inte hur man kan vakna upp emellanåt och fråga om man har mkt kvar att skriva på bloggen samt fråga om man snarkar och sen i nästa minut börja råsnarka igen?? Ehh?? Hahahaha.



Åsa du e så sööööt! :P

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...