2007-03-23

Shoppat och slösat pengar jag typ inte har..

.... Ja! Det är jag i ett nötskal för er som inte visste det! Sen kommer den oroliga känslan i magen som inte vill försvinna :? Jeje... Jag vågar inte kolla mitt bankkonto än på ett tag iaf...

Idag har jag varit ute med mamma och syster 1, Camilla. Dom ringde mig när jag precis vaknat typ och sa att ville jag med fick jag komma ner snart. Och det ville jag ju för jag hade grejer att handla idag. Bra med skjuts då ju hehe. Så jag handlade kött på Carnex (och fick 2 gratis ölkorvar, tack för det! ;)) Sen innan det hade vi varit ute på Burlövs Center och shoppat loss. Köpte mig en gräddvit trenchcoat med bruna knappar... Skitsnygg!! Sen köpte jag Paulúns frukostmüsli. Den med äpple o kanel. Helt OK faktiskt. Sen till det en sojayoghurt och den var skitgod faktiskt. Blev rätt förvånad! Hmm vad köpte jag mer då?? En svart kajal haha. Kaffe, kycklingburgare och sen fick jag så jävla ont i magen (kaffet som satte fart - kul att veta va?? ;)). Ja JÄVLAR vad ont jag fick! PANIIIK typ. Jaja, det ordnade sig det med till slut.

Nu e jag hemma igen. Ska ut med doggen. Håller på att frosta av frysen med. Ont i skallen har jag och mår allmänt piss! Man kan tydligen inte vara på topp jämt sägs det men det är ju för fan aldrig jag ändå så... När ska jag få vara det då?? Nån som vet??

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...