2007-03-31

Orvars korvar...

....SUGER!!!!!! Vi var ju som sagt o kollade på Thorsten Flinck o sen efter det tänkte vi att vi skulle ta oss en bit nattamat med oss hem då ingen av oss hade käkat nåt under dagen.... så efter cider o drinkar på Moriskan och dramatiska utspel av Herr Flinck som t.o.m. bad några i publiken hålla käft då dom pratade i hans diktprat, hahaha, tog vi bussen upp mot stan o stegade vidare till just - Orvars Korvar där vid Elysée o Privé för att beställa ett Big Meal för 49 spänn.

Sagt o gjort!

Vi betalade o gick mot bussen, Åsa hem till sig o jag till mig. Sen väl hemma o jag ska ta upp min hamburgare så lyfter jag på locket för att se vad som ligger på som jag alltid gör o får se LÖK, LÖK o ännu mera LÖK: Va faaaan är min första tanke o sen ser jag ju oxå att där inte ligger NÅNNA tomater whatsoever!!! Jag e inte SÅ förtjust i tomater i vanliga fall men i hamburgare ska det FAN ligga tomater!!! Ringde Åsa för att beklaga mig o fråga om hennes hamburgare såg likadan ut och får då veta att hon inte fått nån hamburgare alls i sin?!?!?!?! Vad i HELVETE lixom?!?! Hur FAN kan man missa att lägga i en hamburgare när det är HAMBURGARE man beställer???? :x

Jeje... kommer inte handla där nå mer iaf... oavsett hur trevlig killen än var... :

1. Fyllenattamat
2. Ingen tomat (lite ljus bild men man kan se att där inte e några tomater *grr*)

Klicka f r att st nga bilden

Klicka f r att st nga bilden

Konserten då?? Jo då den var Super!! Förbandet var SÅ bra! Måste kolla upp vad dom heter!
Thorsten? Jo då han var oxå bra. Men jag tycker han e bäst när han e inom teatern. Han e så dramatisk och intensiv och så har han stor snopp! :lol:

Haha!

Ja det tror jag faktiskt han har! :D Iaf så såg det så ut där han stod på scen i sina svarta tajta brallor. Tro mig, jag brukar inte glo på sånt men denna gången gick det inte att undgå hahaha. Man lixom drogs dit trots att man koncentrerade sig på att INTE titta dit haha. Eller så e jag bara pervers?? *garv* Ja då e jag väl det då! ;)

Men han var iaf skitbra! Coolast var ju när han bad några i publiken att hålla käften då han framförde sin dikt om Kärlek. Man hörde några stå o snacka borta i ett hörn o så helt plötsligt hör man "Hey, hörrni ni där nere (Thorsten pekar) kan ni hålla käften där borta va, när jag pratar?!" o så fortsatte han sin dikt hehe! Jag bara stod o glodde för jag blev rent fängslad när han pratade... han är så... passionerad o genialisk! Han kan verkligen sin sak!! Han lever för den! Nåja, jag kan hålla på i evigheter men får ni nångång chansen att se honom? TA DEN! Ni kommer inte ångra er! Dock så måste jag säga att jag hade hellre sett han på en poesiafton än i en konsert! Han är en man som fullständigt lever för konsten!

Nu: Sova!

Natti fnatti på er vackra folket! :)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...