2007-03-26

Summering av dagen

Oj jag glömde visst blogga när jag kom hem.

Hehe jag har vatt på pappa idag om att anställa mig på halvtid eller åtminstone 75 %. Självklart är det bäst med heltid men jag HATAR att jobba på kontor så jag skulle kunna "stå ut" om jag visste att jag fick gå hem vid 12 eller 14. Dessutom är det knappt nånna människor där på pappas kontor eftersom alla arbetarna är ute i stan o jobbar. Gött som fan o kunna jobba ifred! Jaja vi får väl se om det blir nåt med det!

Annars har dagen varit rätt så lugn. Jag somnade ju inte förrän 4 inatt. Men jag trodde klockan var 3. (Jag hade glömt sätta fram klockejäveln haha.) Jaja... jag vaknade 12 (egentligen 11 haha.) Tog ut hunden. Och som ni vet så vart jag ju sur på M innan idag för den late ¤/#¤% inte hade plockat fram nåt att äta till oss TROTS att jag frågade om han kunde göra det innan jag gick ut o han sa JA! Men vad väntade jag mig förresten haha? Va dum e jag då?? Iaf det blev lite bråk o skrik och jag skrek till honom att vad fan han än skulle göra idag så kunde han ta o göra det själv för jag skulle fan inte med. Haha vem ville lixom?? Iaf...jag ringde Åsa o skulle möta upp henne o Linda i Rörsjöparken men dom hade hunnit på väg hemåt till jag kom så jag mötte dom på Hemköp istället...whatevoooor.

Pappa hann iaf ringa när jag satt på 4-bussen dit o frågade om jag kunde komma o hjälpa han att skriva fakturor. Dom bor i Eslöv lixom haha. Jaja visst jag tog pågatåget dit. Blir det hemlagad mat ju :D Who says no to that?? ;) Men det blev inte så länge hos Linda iaf. Ehh.... jaha? Och sen då? Jo fakturorna gick fort. Jag skriver ju sketasnabbt ju om man säger så ;) O arbetsnarkoman som pappa är o ALLTID tar jobb med sig hem så har dom nu sagt på hans jobb att han borde skaffa sekreterare.... MOI :D tycker jag då eftersom jag behöver ett jobb! Men INTE heltid o då tjänar ju både pappa o jag på det :P Får se hur det går med det... fast det har jag redan för mig jag skrivit...men men... det är nog tecken på att man gått hemma för länge om man glömmer vad man skrivit för nån minut sen... haha!

Nu ska jag in o ta mig ett bad o läsa skvaller. Fick Hänt Extra av syrran idag! :D

See ya! :)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...