2007-03-26

Långsam = MOI

Klockan är 9:15 jag sitter och käkar frukost. Nyttig en oxå för en gångs skull.
Paulúns müsli (weird med  tanke på att jag verkligen inte e nån müslimänniska) med äpple & kanel, quinoa och pumpafrön.  Och på det har jag hällt lite sån där Stracciatella chokladkross hehe. (Not so healthy I know) sen en macka med skinka o gurka. Kaffe till det! I LÖVE coffee! :D

Om 10 minuter blir jag hämtad o jag sitter forfarande här i bara t-shirt o trosor...frukosten e inte ens uppäten... kanske borde snabba mig o äta istället?? M e hemma från jobb idag oxå. Stackaren har influensa. Så jag har satt honom på att bädda säng o sånt haha. Ska bli intressant att se om han har gjort det tills jag kommer hem oxå...

Hmm... nä, måste snabba mig!

Seeya!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...