2007-03-28

Sjuk (i huvudet?) Haha

Jag kände igår att jag började få ont i halsen . Ja, att det kliade o rev i den o att näsan började rinna litta. Jaha, tänkte jag... nu e det min tur att bli förkyld! O idag när jag vaknade... PAIN all over. Näsan e snortäppt, rösten e nästan borta, skallevärk har jag för en hel jävla armé. Vad mer? Trött e jag med o nu dricker jag kaffe haha. Röd vecka är det till råga på allt oxå!! Jävla in i helvetes skit! :x

Förresten...

Var det nån mer än jag som såg American Idol igår?

Hahaha guuud jag fattar verkligen inte varför det bara e dom som e så sjukt jävla kassa som har bra självförtroende?!?!?! Som det där svarta paret. Jag tänkte direkt att, ja hon kan nog åtminstone sjunga... eftersom hon skulle "show ya'll what it's all about" o så var hon ju negress och alla vet ju att negresser har sången mer eller mindre i blodet! Dom har pipor med andra ord... men denna... ja gud... hon flirtade som fan med Simon hehe, precis som om hon trodde att DET skulle kunna få henne att gå vidare. Men då flirtar man nog med fel man haha. Och hon SÖÖÖÖG big time och så även hennes pojkvän. Sen var det en som sjöng (ja försökte då) en låt med Black Sabbath... o jag e ju ett stort Ozzy-fan så jag kände igen låten direkt TROTS att han mest bara pep hahaha. Han gick ju inte vidare då men det var rätt roligt att han skrivit i den där ansökningslappen man tydligen måste fylla i att han under 2 års tid försökt lära sig att sjunga med Randy & Paulas coach-DVD och DETTA fick ju Simon att garva ihjäl sig o springa iväg o leta rätt på han som pep fram låten men han hade redan hunnit iväg o tur var väl det... :)

Nä, nu måste jag nog in o lägga mig en liten stund till tror jag. Eller nog lika bra att bli uppe?? Vad göra?

Fan, beslutsångest... ett mkt enkelt problem iofs hehe....

Klicka f r att st nga bilden
Kaffe.... e gott på morgonen :P


Have a nice day YAAAA'LL ;)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...