2007-03-31

Glömsk som vanligt...

Jag skulle skriva nåt men har fan glömt bort vad..... jävla skit oxå!

Jaja, det kommer väl... nu ska jag iaf in o bada!
Det är ju utgång ikväll. Blir Lilla Torg.
Dock ska jag inte med vidare ut sen. Orka det när man e snorförkyld o hostig som jag e?!
Det hade inte vatt nån större fara om jag bara vatt snuvig men jag hostar ju så jävligt med! Pinsamt att få värsta hostattacken ute bland folk ju! Man hostar ju nästan tills man spyr ju!
"Oops sorry det råkade komma lite spya på din sko, jag e förkyld så du får ha överseende. Förlåt!!!!"
Ehh NEJ tack!!

Jag har fått VÄRSTA fyllehickan bland folk en gång (o jag var inte ens full!) o det var på Malmöfestivalen av alla ställen med!! FYFAN vad jag skämdes! Jag gick undan o gömde mig nånstans där mellan Håkanssons och McDonalds på Gustav men det hördes nog ändå. Minns inte heller VAR jag gömde mig för där finns väl inget direkt gömställe haha!

Men jag ska ta lite Quilla Simplex nu o ta mig ett bad så känner jag mig kanske piggare sen...
Fast egentligen vill jag ha Cocillana för den e fan BÄST. 2 dagar sen e hostskitet borta! Men den e slut så...

Jaja seeya!!

Bye!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...