2007-03-23

Jävla skit!

Fan vad irriterad jag blev förut då. Hade skrivit den där listan ni kan se i föregående blogg och så skulle jag spara den så kommer det upp det här jävla skitmöget "sidan kan inte visas". "Jaha!!" säger jag högt för mig själv. Och sen följande...haha: "VA FAAAN NU DÅ?!" skitirriterat! Fattades liksom bara det på en redan jobbig kväll. Tryckandes hit o dit så hittade jag ändå inte det där jävla inlägget så jag sa ett par väl valda ord och spottade ur mig ett och annat om blogg.se haha. Sen för en stund sen när jag skulle logga in och beklaga mig om det inträffade (vilket jag gör nu haha) så hade det ändå blitt sparat cch låg där och såg dumt ut och sa inte ett jävla skit! Och då kom det ännu mer svordommar urhaglandes ur min annars så vältaliga mun eller hur fan man nu säger :lol:.

Jaja, det ordnade upp sig som tur va!! Just nu hörs en jäkla massa ljud från dass. M e förkyld och har ont i sin visdomstand. Stackaren.

Annars idag har jag solat. Så sjukt skönt o bara ligga där i värmen. En fråga till er som (mot förmodan) läser min blogg eller andra hemsida eller av annan anledning snubblar in här:

Solar ni nakna eller med trosor/string?? Fan vilken sjuk fråga då hahaha. Men seriöst menat asså. Jag vet många som solar helt näck. Och jag e en av dom. Därför frågar jag. Jag bara AVSKYR dom där ränderna som blir av underkläderna. Sen sprayar man ju ändå av solariet grundligt innan man drar därifrån och även innan man lägger sig...så what the hell??

Nä, usch om man skulle gå o ta ett snabbak?? Godisbullar med knäcktäcke? Does that sound good? :D
Bilder kommer inom kort!



PS/ GRATTIS PAPPA PÅ 61-ÅRSDAGEN!! /DS

image932

Love you! :)


Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...