2007-03-29

Guten morning meinen Damen und Herren (eller hur det nu stavas?)

Öh jag e så trött så trött så trött... huvudvärk har kommit oxå som ett brev på posten... :| Jävla förkylning!!

Funderar på om jag ska käka frukost nu eller vänta till senare...nackdelen e att om jag äter nu och sen kanske råkar somna om så blir man ju så jeeeekla hungrig när man vaknar nästa gång. Förstår inte varför det e så men...

F.ö. när jag vaknade imorse trampade jag i nåt blött... (som man brukar göra typ) det e Pluto igen som antingen spytt upp vatten eller kissat inne. Han har iofs bara kissat inne EN gång och då hade vi precis kommit in från promenaden så jag förstår inte riktigt vad som hände där. Han hostade till iaf.... kanske tryckte till på blåsan? Han e ju 13 år gammal. Dvs ung. 91 år i människoår och när han dricker vatten så dricker han så häftigt att hans vad-det-nu-är inte hinner med o så kommer nästan allt vatten upp igen. Så ligger där världens vattenslempöl *BLÄÄÄ* som man får börja skura upp! Så jag (eller M) börjar oftast våra morgnar med att ta fram skurhinken! Börjar bli lite tröttsamt men... han kan ju inte hjälpa det stackaren. Det e precis som om han inte känner att han e så gammal som han faktiskt är. Som när man e ute med honom o han rullar sig i gräset... han rullar sig så mkt o så intensivt att han till slut måste sätta sig upp o lixom... "spy" fast han inte spyr upp nåt om ni förstår hur jag menar... det bara låter så... o sen lägger han sig ner igen - i full fart - o börjar rulla ännu mer haha. Han e inte klok ibland... :)

Nä, jag ska nog fantamej gå o käka känner jag...

*hungrig*

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...