2009-05-12

Ute och hälsar


Ja på mitt eget lilla vis ;-)

7 kommentarer:

siz sa...

Hahaha.. ja du "hälsar" ju på ett speciellt sätt... ;)

Jennie [ Foto & Min Sjukdom ] sa...

ja prova dom så får jag höra sen vad du tycker :)

Jag... sa...

Jag brukar också hälsa på den stigen! :D

Jennie [ Foto & Min Sjukdom ] sa...

nja både bra och dåliga. har inte riktigt bestämt mig. lite glad blev jag ju och fick lite mer hopp om att kanske jag kan bli mitt pigga jag igen, men då innebär det att jag måste genomgå en behandling till och det är något jag har sagt att jag inte kommer genomföra. men är det det enda valet jag har så får jag ju göra det. annars fick jag inte reda på så mycket idag :/ blir mer när jag tagit fler prover, ska ta prover på onsdag därefter vet dom väl mer... men det är ju inte säkert att behandlingen ens hjälper så allt är så ovisst ännu :/

Ronny sa...

Hallå! Receptet på tomatsoppan då? Du kan ju inte fresta med hur gott något är å sen får jag ingen chans att bekräfta.... *gråter ju här borta i hörnet*

Caroline sa...

Ronny: Önskar VERKLIGEN att jag hade receptet. Tro mig, ingen önskar det mer än jag för då hade jag gjort den soppan konstant =) men för att få det receptet så måste jag interagera med min svärmor hehe... och det är inte aktuellt för tillfället....

Jennie [ Foto & Min Sjukdom ] sa...

det är klart jag har mina dåliga dagar också men jag är väl inte den som visar det så mycket egentligen. jag försöker le och se glad ut alltid men visst ibland bryter man ihop och vill bara att allt ska ta slut. jag är så trött på alla prover och alla sjukhusbesök men vad ska jag göra? nu sist fick jag ju höra att jag dör utan behandling så jag har ju inte så mycket val.. och nej jag skriver väl inte allt i bloggen för då skulle det bli lite för deppiga inlägg och för mycket om min sjukdom och det vill jag ju inte. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...