Visar inlägg med etikett Bildcollage. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Bildcollage. Visa alla inlägg

2009-12-02

2009-11-09

Den tårtan var mkt mumsig vill jag minnas =) Och en massa fåntrattar omgav mig oxå... inte lätt inte lätt hehe.





/Caroline

2009-11-22

Gizmo fåntratten haha!

Gizmo blev å med sin "manlighet" denna dagen... därav Fåntratten LOL. Men ändå lika söt! Han var så döven så... stackaren! Tog även en promenad och blev mött av mina vapendragare... nämligen ankorna =)



/Caroline

2009-11-21

Dagen med Gizmo & Åsa



Denna dagen var jag hos Åsa och hälsade på. Skulle tagit med Bella egentligen men hon har haft så ont i benet på sistone så jag tyckte det var bättre om hon blev hemma och vilade sig istället. Så här är lite foton från den collagegalna tanten :o)


/Caroline

2009-11-01 - Min Ögonsten


Denna dagen minns jag inte vad jag gjorde men dessa foton tog jag tydligen :o)


/Caroline

2009-10-30

I och med att jag nu har importerat alla bloggar jag nånsin haft till denna och inte bloggat så mkt om vad jag haft för mig på sistone så kommer jag nu köra ett litet collagerejs med bilder som får sammanfatta lite.



Denna dagen träffade jag Sofie på Entré. And that's pretty much it haha.


/Caroline

2009-10-04

2009-10-03



Här är lite bilder från idag. Öppet hus med ungarna i deras skola =) Sen vart det fotboll i ösregn när Emil spelade. Dom klassade ut det andra laget totalt med 14-2 muhahaha! Var ju ingen match ju!! Peace of cake! Emil gjorde nästan 95 % av målen, målskytt som han är! =) Han var dessutom "inlånad" för att hjälpa detta laget då han spelar i det andra. (Det är ett A-lag och ett B-lag och Emil och hans lag har redan vunnit serien för deras lag och nu vart han inlånad för att hjälpa det andra laget som dock ingår i samma klubb, BK Flagg.)

Nu ska jag sova tror jag!
Godnatt!

2009-09-22

Fokus

Ja här ser ni ett annat exempel på fokusering.












Allt ljus på mig som pappa brukar säga hahaha!

2009-09-21

Åsas glasögondag 2009-09-18

Denna dagen var vi i Lund och fixade glasses till Aså! Även jag prova glasögon och det var nästan så jag tänkte att jag oxå skulle köpa ett par bara för att... =)

(Jag tyckte jag såg smart ut hehe. Intelligent!)

2009-09-17

Dagen hos Camilla

Här kommer lite bilder från dagen hos Camilla... egentligen så är det bara bilder på Gizmo och hans bästa kompis Zeb men what the hell =)

En stund i Pildammsparken

Ok jag kör väl en till då =)

2009-09-13

Denna dagen var vi i Veberöd hos Martins föräldrar... antagligen har jag redan bloggat om det, jag minns inte så noga och orkar inte gå tillbaka och kolla. (Det är ju SÅ många dagar sen menar jag haha.) Iaf här kommer ett hopplock av lite bilder =)













I Love Collagemaking *LOL* Allt blir så mkt enklare då!

Brusiga foton

Nu vet jag varför bilderna på detta inlägget blev så korniga. Antagligen har jag av misstag valt "Filmkornighet" haha. Jaja, då vet vi ju det! =)

2009-09-11 i Munkarp

Detta är tredje dagen vi var där, alltså fredagen. Fast jag vill ha det till torsdagen och det var det i princip oxå bara det att dessa togs efter midnatt eftersom jag tvingade syrran att vara uppe till både 2 och 3 och fjanta med foton och titta på Discovery Channel =) Finns fler fjantekort men dom tar vi en annan gång hihi!
















Åh vad det är kul med collage!!!! Är jag fjortis nu?? ;-P
Sofie du kan va tyst för jag vet redan vad du tänker skriva ;-) hahaha!

2009-09-10 i Munkarp

Alltså ni får ursäkta mig men jag tycker detta är SÅ smidigt!! Och så är det så himla kul att sätta ihop detta! Fast Picasa gör det mesta själv egentligen. Finns olika grejer att välja mellan osv.
















Håll utkik för snart kommer det fler hihihi!

Tills dess... Ha en bra dag! =)

Collage 1

Ja detta är lite foton från första dagen vi åkte dit! Får göra resten imorgon för nu ska denna damen gå och sova!

På soffan!!


















Godnatt alla söta!

PS/ Fråga mig för guds skull inte varför fotona är brusiga! Det var dom inte när jag höll på med det men ska kolla det imorgon! /DS

2009-09-16

En annan variant

Det coolaste med detta programmet (Picasa 3) är att man kan skicka upp hit direkt från programmet själv och inte behöva spara och sånt först =)

Mitt första collage

Mkt märkligt för jag sparade det i FÄRG men så kom det ut i SEPIA???

Iaf jag gjorde detta till Åsa mest på prov för att se hur det blev och oj så nöjd jag är! Nu ska jag testa vidare lite andra sätt att placera korten på =)

2009-09-14

Forts. från förra inlägget

Här kommer lite hopplock från dom dagarna. Som sagt jag sa ju att jag mkt väl skulle kunna summera dagarna "på lanned" med dom två videosarna i förra inlägget men vi har ju inte bara busat med hundarna hehe.

Här kommer tre collage som får sammanfatta... orkar inte sitta med bild för bild :-)




Våran fjantekväll =)



Adiós amigos!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...