Visar inlägg med etikett Tankar om livet. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Tankar om livet. Visa alla inlägg

2012-08-17

Trött och nattjobb

Vaknade för ca 1,5 timme sedan. Är så trött och mossig i huvudet idag. Känner mig gråtfärdig mest hela tiden. Men antar att nattjobb och lite annat smått och... inte så gott skulle kunna ha den påverkan på de flesta. Jag har jobbat natt. 11 timmar på raken. Blä! Och om 5,5 timme är det dags igen... 20-07.

Var på en ganska så lugn avdelning i natt men det nattlaget jag jobbar med nu gillar att rotera runt i huset... nåt som jag inte alls har nåt emot men inte heller är så glad för att göra. Dels för att jag kan tycka att de gamla (dementa) känner sig tryggare när det kommer någon de känner igen och sen för att det även är bättre för oss som jobbar där att alltid ha "sin" avdelning. Visst... har man en jättejobbig avdelning, som den jag var på nu den 2:e augusti, så är man nog glad om man har den bara en natt när man jobbar men som denna natten som gick nu var den personen som ställer till mest oroligheter huuur lugn som helst :) H*n vilar väl upp sig till lördag eller söndag när jag kommer vara där :/ haha. Nåja, det är ju mitt jobb så jag kan inte (kan jag visst det) klaga :)

Maten idag har varit KATASTROF! 5 mackor är jag uppe i nu + 2 stora muggar kaffe med grädde och honung :( Jag orkar faktiskt inte engagera mig i nånting just nu känns det som. Allra minst maten som ju faktiskt borde vara det viktigaste då det är en stor del av ens välmående. Inte ens Barcelonaresan som inträffar på tisdag kan höja mitt humör för tillfället. Kanske för att det varit en massa jidder och onödigt tjafs runtomkring den senaste tiden. Sånt kan verkligen ta död på den allra mest positiva. Och ja, det har det oxå gjort för jag är så trött så trött så trött men inte bara trött efter nattjobb :-) utan det är mer en trötthetskänsla på tillvaron och hur saker är. Och jag tror inte den lyxigste resan i världen skulle kunna hjälpa mig ur det.

Vet inte riktigt vad jag ska ta mig för just nu. Så många tankar, så mkt fram och tillbaka, så mkt osäkerhet kring vissa frågor och jag börjar känna mig för "gammal" för sånt om ni förstår hur jag menar.

Får se tiden an en viss tid nu och sen utgå från hur saker är om ett tag.

Önskar er en fin dag <3>

2011-10-22

SÅ YTLIGT

Alltså det är inte klokt! Har börjat kolla på en amerikansk realityserie som handlar om plastikkirurger haha.
Och nu helt plötsligt kom jag på ännu mer som jag vill göra LOL... ännu så länge är det ju bara tankar men vem vet om jag gör verklighet av dom nångång??

I ärlighetens namn tror jag faktiskt att jag är för feg... eller så kan man ju vända på det och säga att jag är för modig. Att jag gillar mig själv så pass mkt att jag är nöjd som det är.

Just nu iaf :-) Men det är väl alltid nåt va?

2011-02-05

R.I.P.

Min morbror Sven-Inge gick bort i morse... :-( Så jävla orättvist!



Tårarna har inte direkt varit sparsamma idag....

Ta hand om er därute....

"My dear uncle Sven-Inge past away this morning ... :-( So damn unfair! The tears haven't exactly been far away today....

Take care out there ....
"

/♥♡Caroline♡♥

2010-12-04

Fullspäckad dag

Man kan ju undra varför jag inte skriver oftare här. Själv har jag inte svaret på det, tyvärr.
Men det är väl så som det är med allt. Vissa dagar känner man för olika saker - andra inte.

Idag har varit en MKT innehållsrik dag så mitt huvud är rent överbelamrat med info och ni kan tro att jag HOPPAS SÅ!!!!! Men med min vanliga otur så blir det väl inget...

Nä, nu kallar sängen!

Godnatt på er!

Och btw - nåt jäkla Starbucks hittade jag inte :-/


/♥♡Caroline♡♥

2010-11-24

E-post: Ojoj sicket väder...Fluminlägg á la Thomas Di Leva :-D

Ligger i badet och lyssnar till ovädret som piskar på träden därute likt en lös fönsterhake som slår mot fönstret. Rent vitt på gatan där ute är det oxå.
Allt smuts döljs under vit vacker snö. Ungefär som en brud i vitt, redo att gå nedför altaret, men som döljer en smutsig hemlighet. Så gör oxå snön. Den döljer allt det smutsiga som vi människor orsakat under året.

Tillfälligt.

För precis som snön inte kan dölja smutsen för evigt så kan inte heller bruden i vitt göra det. Allt kommer nångång upp till ytan precis som smutsen på marken.

Tänk på det.

Ja, det var nattens tankar det. En jävla massa flum om du frågar mig haha. Men natten är inte slut än hehe + att jag börjar gilla flummerier/filosofi :-)

2010-05-02

Tänkvärt!!

Hittade följande på Charlotte Perrellis blogg...


Washington DC, en tunnelbanestation en kall januarimorgon 2007. En man med violin spelar Bach i en timme. Under den timmen passerar ca 2000 personer.

Efter 3 min spelande uppmärksammar en medelålders man musikanten och drar ned tempot i sina steg. Han stannar några sekunder och fortsätter sedan vidare.
Efter 4 min: Violinisten får sin första dollar. En kvinna kastar myntet i hans hatt utan att stanna.


Efter ca 6 min: En yngre man lutar sig mot staketet och lyssnar en stund, men tittar snart på klockan och går vidare.


Efter 10 min: Ett barn i 3-årsåldern stannar, men modern drar honom vidare. (Flera barn stannade men blev utan undantag omgående ivägsläpade av sina föräldrar)


Efter 45 min: Violinisten har spelat oavbrutet. Endast 6 personer har stannat för att lyssna en kort stund. Ett 20-tal personer har lagt pengar i hans hatt, men de flesta utan att sakta in. Violinisten fick ihop 32 dollar sammanlagt.

Efter 1 h: Musikanten slutar att spela och det blir tyst. Ingen lägger märke till att han slutar, ingen applåderar.


Vad ingen visste…


Musikanten som spelade är Joshua Bell, en av världens främsta nu levande violinister och musiker. Han spelade några av Bachs mest krävande stycken på en violin värd 3,5 milj dollar. Två dagar tidigare spelade Joshua Bell för utsålda hus i Boston, biljetterna kostade i genomsnitt 100 dollar.

Detta är en sann historia. Joshua Bells inkognitospelning på T-banestationen organiserades av Washington Post, detta som en del av ett sociologiskt experiment om perception, smak och människors prioriteringar.

Man ställer frågan: "Lägger vi överhuvudtaget märke till skönheten i en vardaglig miljö vid en opassande tidpunkt? Stannar vi till för att uppskatta skönheten? Känner vi igen en talang i ett oväntat sammanhang? Hur många av oss går på fina koncerter och betalar dyra pengar för något vi inte har vett att uppskatta?" En slutsats i mängden: Om vi inte väljer att stanna till när en av världens bästa musiker spelar några av världens bästa stycken på ett av världens finaste instrument. Hur mycket annat går vi inte miste om?

Kanske dags att stanna upp ibland?

/♥♡Caroline♡♥

2010-03-14

Hoppas jag ALDRIG hamnar på sjukan igen!

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article6762922.ab
Läs artikeln!

För uppenbarligen så finns det människor som inte kan göra sina jobb!!!!!!!!!!!! Man blir så jävla (ja, jag svär!!) arg när man läser sånt här!! När det gäller frågan om liv eller död så SKA man INTE höja sig själv så till skyarna att man "gör egna bedömningar". Det är fullständigt absurd! Den möjligheten finns inte! Går larmet så för fan gå dit och kolla läget även om man gjort det tusen gånger redan!! Ni är väl i tjänst eller???

/
♥♡Caroline♡♥

2010-02-10

Avföring = finare ord för BAJS!

Sykursen börjar om 25 min och min buss gick för 2 min sen. Jag vill dit men ändå gör jag mig inte klar att åka. Eller gjorde mig klar att åka. Nä, istället drog jag fram bakmaskinen (nä, inte göra för hand idag, orkar inte) och hällde i allt vad som nu skulle i. Om 3 timmar ungefär är det klart =/ Lång tid.

Vill ingenting nu för tiden. Tycker allt är tråkigt! Allt känns som ett måste! Skola, (fy för fan för skola) träning, laga mat, ut med hundarna, handla mjölk, bädda, dammsuga (som jag f.ö. gjorde idag btw) Vad har vi mer? Tvätta sig? Nä, det måste man ju. Annars blir man sunkig och skitig. Fast sunkig är jag ändå så DET spelar ingen roll. Blir inte mer osunkig bara för att jag badar/duschar. För att inte nämna att man (jag) måste smörja in mig när jag badat/duschat. Så man luktar lite attraktivt. För den egna kroppslukten är kanske inte det? Fast det vet jag inte nåt om ändå för den är nog bortsliten för längesen med alla dagliga bad jag har tagit genom åren. Suck.

Fick ett SMS innan av min gudson som var daterat 24 oktober kl. 21:50. Årtal såg jag inte. Kanske var meningen för sen när jag kollade i inkorgen så var där inget SMS från gudsonen daterat 24 oktober kl. 21:50. Börjar jag bli knäpp?? Tycker att ända sen jag började läsa psykologi så händer det en massa med hjärnan som jag inte trodde kunde hända. Jag har FULLT upp på nätterna milt sagt. Det är allt från biljakter i Porsche (där jag är den som står för den onormalt höga hastigheten) till hur man syr den finaste sömmen i en blus med skirt tyg till....

[....här fick jag ta en paus på ett par minuter för att försöka komma ihåg vad jag mer hade drömt men jag kom inte på mer... så ovanligt.]

Då lämnar vi drömmarnas värld. Jo som sagt... ända sen jag började läsa psykologi så händer det ju en massa saker med hjärnan som jag inte trodde var möjligt. Fast nu vet jag att det är det och så mkt klokare har jag ändå inte blivit av det. Jag vill fortfarande ingenting. Fast jag vill. Just nu skulle jag vilja slå av den jävla bakmaskinen för den brummar för mkt. Men det kan jag ju inte för då avbryts jäsprocessen. Suck. Och då kanske jag måste baka ett för hand istället och det ids jag inte idag.

[konstpaus som får stå för en massa "#¤%&/(=)€[@£}!!!!] (Konstiga tecken = SVORDOMAR)

Nä, hmm.. om jag skulle åka på den där kursen ändå? För jag VILL JU!!

Åsa... säg mig nu? Vilket av MIG är jag nu? Detet, jaget eller överjaget? Vilket vinner om jag åker? VIlket vinner om jag INTE åker? Vad är det som jag gör omedvetet här?? Jag vet själv men nu testar jag dina kunskaper. Det är inte för inte du fick högsta betyg i psykologi och psykIATRI. Eller är det samma sak? Hahaha.


Dessa hemska gardiner! Är SÅ TRÖTT på dom!!! Det syns va? =)

/Caroline

2009-10-05

Drömtydning

Här följer ett utdrag av en dröm jag hade för ett tag sen och som jag f.ö. haft ett par ggr innan!
Så fort jag vaknade så skrev jag ned nyckelord och en kort sammanfattning av vad drömmen bestod av... här kommer vad jag skrev mitt i natten... (ber om ursäkt i förväg om det blir lite förvirrat)

"Blondinen tog min mobil. I en kyrka typ. En kvinna som kändes som en gammal vän. Får väl tbx min mobil nångång känns det som. Men varför inte gå til sin plats direkt istället för att tränga sig förbi alla längs bänkraden?"

[Helt plötsligt en annan scen utspelar sig]

"Helt plötsligt naken på en gata. Försöker ringa min syster känns det som. Smyger längs en husvägg mitt i natten tror jag för det är mörkt. Kollar så ingen bil kommer, smiter ut men nästan framme vid nåt jag kan komma/gå in i ser jag billjus och vänder mig så jag kan gömma mig men tror dom redan sett mig. Hinner gömma mig där - det känns som om dom inte kan hitta mig."

[Hoppar till nästa scen]

"Tre spindlar. En krossar jag men dom andra vet jag inte. Vaknar sen."

Sökte upp ordet Spindlar t.ex. på en sida om drömtydning. Den säger så här:


"SPINDEL (SPIDER) (Tony Crisp)
Any emotion or desire that devours the strength or purpose of your life. The spider is also used as a symbol of sexual orgasm, but only if we are terrified, disgusted or guilty about such feelings. Sometimes symbolises a mother’s power, as in the way we are caught in the web of her desires and emotions. Inability to become independent of the mother. The spider can also depict any emotions you don"t want to "handle", such as those surrounding a spouse leaving; wanting to ensnare, or feeling trapped by someone; the basic survival instincts in us such as a spider might have - can I eat, or will I be eaten in this meeting/relationship? This level of our sensory and feeling perception is important. Like a spider it keeps one of your feet/fingers on the web or influences that connect you with other people and the world. Like the spider, if you are wise, you thereby know something of what is coming your way - do you advance or run?"

Ja vad kan jag säga... det stämmer nog tyvärr till en mkt stor del =( Det fetstilta alltså =(

Jag är SÅ förvirrad just nu!!

Nattagrubbel

Skulle lagt mig för ett bra tag sen men jag ligger ändå bara och grubblar en massa... what's the point då?

Har bäddat i soffan till mig oxå för jag kan inte sova inne i sovrummet. Det är nåt konstigt där inne som gör att jag bara ligger och vrider och vänder mig. Kan bara inte sova där!

Men jag får väl göra ett försök =/

2009-08-04

Kan icke sova

Martin tog det ganska så bra måste jag säga. Nästan så jag tror att 1. Så vill han samma sak fast han inte vågade säga nåt eller 2. Han tror inte jag menar allvar. Aja, vi får väl se.






Så här tycker han nog om mitt beslut eller vad han kallar "nyckfullhet". Jag är inte nyckfull.



Han gillade inte att jag tar med mig Bella... men hon e faktiskt min och varför ska hon behöva vara ensam en hel dag när han jobbar när hon kan vara på landet med mig? =)

Vadå benen i vädret? Hahaha.



Skönt att få lite stöd haha.

Idag har jag krängt *skäms*

I badet... har fått dille på svartvita foton. Eller sepia är oxå vackert...

Ja du Åsa... detta har din lille son gjort... =)

(SKYLDIG!!) *asg*

Ehh dimma... jag går nog in i den... haha.

Don't ask...

Godnatt!

2009-08-03

Ego-inlägg

Kan alla andra vara ego så kan jag.... =)

Så här känns allting nuförtiden... grått, svartvitt och allmänt mörkt?
Väljer svartvita bilder för det är dom enda som gör mig någorlunda rättvisa om ens det.


Vill boooort!




Kan väl bjussa på ett litet goofleende iaf hehe.

2009-08-02

Att veta vad man vill är inte alltid lätt.

Jag har inget direkt att skriva om. Allt är kaos i huvudet just nu. Vet inte vad jag vill med någontingt längre. Det har tyvärr t.o.m gått så långt att jag inte ens vet hur jag vill med kärleken. Vill jag vara själv eller vill jag fortsätta denna så kallade tvåsamheten? Allt känns bara jobbigt och som om jag har fastnat nånstans. En paus hade kanske behövts. Men vem vet om det räcker?

Orkar inte gå in på närmare detaljer men klart är att jag vill ha en förändring och det NU helst!

2007-06-01

Grrrr

Jäkla skit oxå!! Jag skulle ju sova lite längre denna morgon. Men jag gick upp kl. 8 som vanligt ändå! Trots att jag inte somnade förrän 3 inatt och var trött som en gris när klockan ringde! Nu är klockan snart halv 10 och då är det väl ingen större idé att gå och lägga sig??? Men jag har sån huvudvärk och sånt tryck över vänstra bröstet idag (lite orolig över det) så jag kanske går och lägger mig på soffan ett litet tag iaf! Och VILAR som det heter hehe!

Ska ev. fika med Majsan senare idag oxå så... hoppas jag mår bättre tills dess. Annars får jag väl ställa in som jag fick göra igår :? pga den här jävla magvärken :( Var inget kul för jag kände faktiskt för att ta en termos med te eller nåt och gå och sätta oss nånstans på en bänk vid havet typ och bara snacka litta skit! :) Eller hur Majskorn? Hihi. Men istället ringde syrran och ville sola och undrade om jag ville med så det blev en liten soltid på en kvart + att jag fick mina tyngre hantlar + vågen oxå! :) Tänkte att lite värme kanske gör susen för magen men icke sa nicke! Hade fortfarande ont när jag kom hem! Idag känns det inte så mkt i magen dock. Istället har den sprungit vidare till bröst och huvud?! Vad sjutton händer egentligen??

2007-05-30

Jag e så fundersam nu så....

Undersökningen idag gick bra. Var där redan 8:00 så jag passade på att kolla in alla diplom som läkaren hade fått för vissa grejer. Det lugnade mig lite för jag var SÅ nervös. Nu i efterhand förstår jag att jag inte hade behövt vara det. Men det är ju inte lätt att veta innan...

Efter ett tag kom syster och visade in mig till ett rum där hon uppmanade mig att ta av byxor och trosor och ta en filt om mig och lägga mig på britsen så skulle läkaren snart komma in och prata lite. Så efter en stund kom han in och ställde några frågor som jag fick svara på och berättade då att jag skulle få ett lugnande medel som skulle få både mig och tarmen att slappna av haha. Sen gick han ut igen och in kom hon och gav mig en spruta med detta lugnande... eller det var faktiskt 3 olika "mediciner" hon sprutade in i venen i armvecket så sa hon att jag snart skulle känna mig lite snurrig osv. Så gick hon ut ur rummet så jag skulle hinna "dåsa till" lite granna som hon sa. Och mkt riktigt! Blev TOTALT snurrig i skallen och fick helt plötsligt för mig att jag skulle skicka ett SMS. På ett sjukhus lixom??? Och mobilen låg i stolen en bit bort så jag försökte kravla mig upp från britsen och klarade det faktiskt men så fort jag kom ner på benen så kändes dom som både bly och spaghetti samtidigt. Och jävlar vad jag vinglade då. Höll nästan på att trilla bakåt på instrumentbrädan men fick tag i ena kanten av britsen och när jag nästan vart framme till väskan kom sköterskan in och sa "Men vad gör du uppe? Du ska ju ligga ner!" Och så försökte jag sluddra nåt till svar medans hon ledde mig bort till britsen igeh haha. Men MY GOD DAMN vad snurrig jag blev. Och det var så jävla härligt hahaha. Det var väl morfin i kan jag tänka mig för jag blev snurrig, lycklig, fjantig, sömnig - ja, allt på en gång! Och TUNG i kroppen blev jag med! Ja herrejösses!! Trodde inte jag skulle klara att vända på mig när syster bad mig vända mig till ryggläge... haha. Sen kom läkaren in så var det slut på det roliga...hehe.

Iaf, det jag skulle komma till är att det var inget fel alls på tarmen. Den såg så frisk och kry ut så... :schock:

Hmmm undrar jag då. För detta gjorde mig bara ännu mer förvirrad och nu undrar jag om det kan vara nåt annat fel i nån annan tarm eller om han undersökte ordentligt. För NÅT fel är det ju!! Ska iaf ringa min husläkare imorgon som skickade denna remissen och be han skicka mig till en dietist. För efter undersökningen sa läkaren att jag kunde äta och dricka som vanligt. Jaha, vaddå vanligt frågade jag... vad jag än äter så blir det ju bara problem sen... så jag frågade om inte han hade möjlighet att skicka mig till en dietist men det fick inte han utan det är tydligen ens egen läkare som ska det så det är det första jag ska ta tag i imorgon!

Nu e jag så otroligt trött så jag msåte lägga mig ett tag...

Positivt ju att tarmen iaf var OK. Då vet jag ju lixom DET iaf....

2007-05-15

Home at last....

Japp det är jag. Kom hem lite innan 21:30. Varit en lång dag idag... jag gick aldrig och la mig imorse som jag tänkte hehe. Och nu är jag trött, trött och åter trött! Min mage har krånglat PRECIS heeeeeela jävla dagen! Ont, ont och åter ONT! Men men... jag får skylla mig själv lite där! :(

Jag börjar redan nu känna mig lite smått nervös inför resan på torsdag! Weeeee.... imorgon MÅSTE jag börja plocka fram lite grejer och sånt. Ska tvätta kl. 16 oxå så det som är i tvättkorgen och som jag ska ha med mig blir ju rent imorgon då. Men allt annat. Känns som jag kommer glömma nåt viktigt!!! Passet är i min väska. Funderar dock på att ta med mig min PYTTELILLA väska man kan ha över axeln och ha den "typ" framför sig så man har lite koll. Vilket jag annars normalt inte har hehehe. Man har ju inte fett med pengar och det vore ju förargligt om man blev rånad på allt där nere *grrrr* Det är 12 år sen jag var i ett soligt land. Ja, på solsemester då. Så kanske därför jag är nervös. Dessutom hade jag ledsagare då som skötte allt och nu måste man göra allt det där som hon gjorde till en själv :-o Haha tur jag har Martin. Jo, seriöst för jag hade nog varit rent borta där asså haha! Gått till fel gate eller nåt och satt mig på ett plan till Jemen eller Oman eller ett annat land där jag inte alls passat in haha.

Förresten går det?? Att sätta sig på fel plan?? :) *Carro ser undrande ut*

Tänkte ta ett bad nu för mitt hår är helt fettigt... det är oxå en sak jag inte fattar. Jag tvättar mitt hår varannan dag (för tvättar man det för ofta, typ varje dag, så är det oxå fel) men ändå...ja ÄNDÅ efter TVÅ dagar så är det fett igen?!?! Ja, det är inte det att det känns smutsigt utan man ser verkligen att det är fett. Ja, JAG tycker det iaf. Andra ser inte det säger dom men det säger dom för att vara snälla för inte kan det undgå nån att se SÅNT?! Väl?

Vad händer egentligen??

Fy fan vad jag svamlar då... trött och resfeber hihihihi. Ni får ursäkta mig :)

Ska försöka lägga in bilder om det blir ett inlägg till innan läggdags. Annars kommer dom imorrn! :)

2007-05-13

Fikadag + ett Förlåt!

Om ca 1 timme ska jag och Åsa ner på Espresso House på Bo01 och fika lite. En liten söndagsfika. Ska bli kul!

Sen kan jag säga att jag klantat mig som fan... har sårat nån jag älskar över allt annat på denna jord! Hade kräkt av mig rätt så rejält om honom i denna blogg för ungefär 2 månader sen när jag startade bloggen och igår råkade han få se det. Han blev väldigt ledsen och besviken och kunde inte riktigt förstå hur man kunde skriva en sån sak om nån man sade sig älska. Och visst, på ett sätt har han rätt. Hur kan man det?! Nu vet jag inte om ni, mina trogna läsare, har läst det. Hursom så har jag tagit bort dom inläggen nu så dom finns inte längre till allmän beskådan. Jag minns den dagen jag skrev det. Jag hade en tid att passa och var stressad och kände inte att jag fick tillräckligt med hjälp... ja, jag tänker inte dra upp vad som hände och orsaken men jag kräkte VERKLIGEN av mig och skrev rätt så taskiga saker. Nåt jag trodde jag menade för stunden då jag var som argast som jag sen glömt bort för jag normalt inte alls känner så. Men ibland säger man ju saker i stundens hetta som man känner att man menar just DÅ men som man egentligen INTE menar när allt kommer omkring och man kommit till sans och tänkt efter...Men så är det ju i alla förhållanden. Man bråkar och kallar varann olika grejer och kanske sårar varandra. Skillnaden är att jag just då valde att skriva av mig i min blogg. Jag är (tyvärr) en person som har behov av att älta lite och prata om problem och om saker som irriterar mig. Dock så valde jag denna gången att göra det skriftligt och ut med det i etern. Trodde ju aldrig det var nån som vart intresserad av att läsa min menlösa blogg. Dessutom hade jag inget foto på mig själv då heller så ingen kunde veta vem jag var förutom mina närmsta som visste om att jag hade bloggen. Men det kvittar ju... jag borde inte ha skrivit så. Och jag är hemskt ledsen för det. Tror inte han förstår hur ledsen jag egentligen är. Trodde inte heller han var så pass allvarlig igår som han var när han frågade mig på ett ledsamt sätt varför jag skrev så taskiga saker om honom så jag bara sa nåt irriterat och stängde toadörren för jag skulle bada. Sen sov han när jag var klar. Ja, ibland kan saker bli fel.... jag vet ju bara hur jag själv känt om jag hittat nåt sånt om MIG. Jag hade förmodligen gett han ett ännu större helvete än vad jag har fått. Ha! Jag har inte fått nåt "helvete" direkt utan mest fått förklarat för mig att jag sårade och gjorde honom ledsen. Men jag känner mig själv... jag hade ställt till med värsta scenen, gjort slut, och sagt att jag aldrig mer ville se honom om detta var mig det var skrivet om. Men så gör inte han. För han vet bättre (dock inte alltid vill jag gärna betona!!) Och kan förmodligen tackla såna här grejer way better än jag kan. Och för det älskar jag honom. Han kan se saker på ett sätt jag inte kan. Och ja, även tvärtom. Men han har ett sånt stort hjärta och vet hur man använder det. Och så gjorde jag han så illa :(

Älskling jag är så ledsen och hoppas vi kan lösa detta. Du är PRIO nr 1 för mig och det vet du!

Önskar bara jag var det för dig............

2007-05-11

Tears of Malmoe

Kolla själva.... jag tycker fortfarande den ÄR Malmö...

Och att den sen såldes för 1 dollar???? Stämmer det??
Fy faaaan isf! Vilken jävla respektlöshet mot oss Malmöbor!!

http://sydsvenskan.se/malmo/article237355.ece

*saknar*

2007-05-08

12:32

Idag vette katten vad jag ska skriva! Livet känns så jäkla deppigt nu. Varför? Jo, för att hela JÄKLA förmiddagen har det bara öst ner utanför fönstret! Sen har jag tandvärk oxå, lite ont i halsen och magen krånglar - SOM VANLIGT! VAD är det för MENING med allt?? Jag bara undrar? Nån som vet för jag vet då f-n inte! Och som om inte det vore nog så har jag inga pengar på mobilen heller utan måste ladda på... ÅHHH tar sån tiiiiid!!

Och så har jag fått Timberlakes låt LoveStoned på skallen med... den passar inte riktigt in i min sinnesstämning nu jue om man säger så :? 

Aja, det KANSKE kan bli en bra dag ändå??

Blir så trött.....

Min mage är KATASTROF nu alltså. Hade det inte varit för att jag ska på undersökning den 30 maj så hade jag brutit ihop för länge sen! Jag orkar inte mer! Ibland undrar jag om det kan vara nåt annat än tarmarna för idag har jag haft konstiga hugg i vänstra sidan nere vid just äggstockarna. Vem vet? Kanske är ägglossning men det har aldrig känts så innan... börjar bli SKITTRÖTT på detta ärligt talat!

Min värsta mardröm är att jag ska få enorma problem med magen när vi är i Grekland. Vad fan gör jag då?? Jaja, den dagen den sorgen.... :( 

Bye beautiful people! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...