2010-09-07
Mobilkul
Jag har ju 3 olika mobiler så egentligen borde jag ju kanske göra testet för alla mobiler bara för att se vad det blir men jag tar den som ligger närmast till hands :-)
1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen?
Dom var goa o d e huvudsaken! Natti o puss! Love you to!
2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Hej! Glömde tacka för bullarna. Dom var goa men ha gärna i lite mer saffran och socker nästa gång ;-) Natti o puss!
3. Vad säger du när din vän blivit påkörd av en buss?
Ja.
4 Vad är det värsta du kan säga åt din fiende?
Ja. Är snart där. Puss
5 Vad skulle du skrika om du vann en miljon?
Adam är sjuk så vi följer ej med. Skickar med tidningen och byxorna du glömde hos Camilla. Skicka gärna med några bullar med Niklas hem. Kram.
6 Vad skulle du säga till Gud om ni träffades?
Japp I do. Puss o natti!
7 Vad vill du höra mest av allt?
Wow! Haha vilken skillnad! Ska ut med Gizmo o sen sova. Har huvudvärk. Ringer sen! Puss
8 Vad kommer bli dina sista ord i livet?
Sitter fortfarande med handen i kalsongerna och väntar ha ha ha ses imorgon.
9 Vad säger du till en vän som är döende?
Hej babe jag är hemma till 17-18. Puss
Haha nja så värst roliga meningar dök det ju inte upp från denna mobilen... några var väl lite kuliga visserligen... aja, vi testar från en annan mobil imorgon.
/♥♡Caroline♡♥
2010-04-22
Födelsedagsinfo m.m.
Namn
Förnamn: Emma Caroline
Tilltalsnamn: Caroline
Efternamn: Södergren
Adress
Gatuadress: Här står adressen...
Postnummer/Ort: 21613 LIMHAMN
Ålder och födelseinformation
Ålder: 28 år, 7 månader och 22 dagar
Född för antal dagar sedan: 10 461 dagar
Född på vilken veckodag: Måndag
Stjärntecken
Stjärntecken: Jungfrun
Kinesisk Astrologi
Födelseår: 4679 (enligt månkalendern)
Element: Metall
Djur: Tupp
Vilken veckodag inträffar födelsedagen på
2000 = Torsdag2001 = Fredag2002 = Lördag2003 = Söndag2004 = Tisdag
2005 = Onsdag2006 = Torsdag2007 = Fredag2008 = Söndag2009 = Måndag
2010 = Tisdag2011 = Onsdag2012 = Fredag2013 = Lördag2014 = Söndag
2015 = Måndag2016 = Onsdag2017 = Torsdag2018 = Fredag2019 = Lördag
Kändisar som fyller år på samma dag
Carin Hjulström-Livh, Programledare
Chris Tucker, Amerikansk komiker, skådespelare
Hannah Graaf, Modell
Kent "Mr Magic" Nilsson, Hockeylegendar
Richard Gere, Amerikansk skådespelare
Hänt samma dag
För att se vad som hände samma dag under gångna år »
/
♥♡Caroline♡♥
2009-05-15
Lista
1. Hur gammal är du om fem år? Usch.. jag är 32 bast =(
2. Vem var den sista du träffade? Räknas sambon eller? Annars är det mamma och systrar.
3. Hur lång är du? 175 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? De Skoningslösa (Unforgiven) med Clintan! =)
5. Vem ringde du sist? Åsa
6. Ditt senaste sms och till vem? Josefine.
7. Vad är helgens planer? Ska tvätta imorgon... sen vet jag inte.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på...
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Träffade henne idag.
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? Första gången vaknade jag vid 5 sen sov jag till 10 =O
13. Har du någon gång hittat en katt? Nej
14. Vilken är din favoritplats? Havet... eller nä... där min familj är kom jag på!
15. Vilken plats föredrar du minst? Vet inte... just nu....
16. Var tror du att du befinner dig om 10 år? Vill jag nog inte veta =)
17. Vad skrämde dig som barn?
18. Vem fick dig att skratta senast? Vet ej men jag skrattade hysteriskt idag när jag berättade en sak för mamma, Camilla och Åsa =)
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Hehe nää...
20. Har du stationär eller bärbar dator? Det heter inte bärbar det heter LAPTOP *muhaha*
21. Sover du med eller utan kläder på dig? I'm neeejkeeeed =)
22. Hur många kuddar har du i sängen? En
23. Hur många landskap har du bott i? 2
24. Har du någon gång spytt på någon? Neeej. Eller??
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Beror på. På stranden går jag ju inte gärna i skor och strumpor om man säger så hehe.
26. Är du social? Ja, men inte alltid!
27. Vilken är din favoritglass? Vet faktiskt inte...
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Weee oh my goood... ingen aning =/
29. Tycker du om kinamat? Yes...
30. Tycker du om kaffe? HELL YEAH!!!
31. Vad dricker du till frukost? Kaffe med kaffegrädde och honung... =D MUMS!!
32. Sover du på någon särskild sida? Ja vänstersidan mest...
33. Kan du spela poker? HELL YEAH!! (Hell no egentligen hehe)
34. Tycker du om att mysa? Ja, ibland =)
35. Är du en beroendemännsiska? Haha ja tyvärr är jag... min nässpray går jag inte hemifrån utan!!!!!!
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nä, men Hannah Graaf delar min födelsedag =)
37. Vill du ha barn? Ja nångång vill jag väl...
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, norska, tyska, liiite polska och pyttegrekiska. Men inget jag hade klarat mig på tyvärr...
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nä och det är inte nu jag skriver tyvärr efteråt...
40. Föredrar du havet eller pool? Ja inte fan fördrar man pool framför havet. Då är man ju bara dum!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Familjen
42. Äger du dyra smycken? Ja, en Dolce & Gabbannaklocka och sen kommer jag inte på mer. Har en PRADA-väska oxå hihihi.
43. Har du någongång testat narkotika? Ehm... nä. Men Distalgesic är ju narkotikaklassat så... jo det har jag nog då hehe.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En Geishabit =D
45. Vem är den roligaste människa du känner? Morbror Leif tror jag.
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett på vänsterarmen efter ett Rottweilerhugg hehe.
47. Vad har du för ringsignal? *pinsamt* Jag har ledmotivet från Sällskapsresan där Sven Melander säger "Jag var nykter i morse men nu börjar det ordna upp sig!" *asgarv*
48. Har du kvar något klädesplagg från du var liten? Hmm tror det men vet ej var det är isf...
49. Flirtar du mycket? Vet inte ens hur man gör... ärligt!
50. Vart togs din profilbild? I köket =)
51. Kan du byta olja på bilen? Nä men håller på att lära mig via körkortsboken haha.
52. Har du fått fortkörningsböter? Hahaha det lär jag aldrig få även med körkort *blink*
53. Vilken var den senaste bok du läste? Minns inte men läser Pamela Anderssons STAR nu.
54. Läser du dagstidningen? Bara på internet...
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Yes, In Touch och Veckans NU! Skvaller för er som inte vet...
56. Dansar du i bilen? Åh kan man det?? =)
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Lyssnar nästan aldrig på radio.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Handlingslista
59. När var du i kyrkan senast? På pappas morbror, Harrys, begravning 5/7 2006.
2008-11-11
Lista om din mobil.
UTMANAR ALLA!
Kolla din mobillista och svara ärligt på följande frågor!
- Har du pussat nummer 2?
Anna A: Ehh näää
- Vad har du för relation med nummer 20?
Ginny: En gammal klasskompis :)
- När ska du träffa nummer 30?
Jobbet: Imorgon.|
- Är nummer 18 söt?
En kille, men säger inget namn: Nä det kan jag verkligen inte säga...
- Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Elin: Ingen aning... fick väl inget intryck direkt...
- Gillar du nummer 14?
Emil min gudson: Klart jag gör - jag älskar honom! :)
- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Anna: Nä, har aldrig träffat henne faktiskt :) (lakris.se)
- När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Jennie: Ingen aning. Har heller aldrig träffat henne. (jennieonline.com)
- Är du nära vän med nummer 23?
Husläkarna: Nä jag är verkligen inte nära vänner med dom :lol:
- Har du gått på bio med nummer 4?
Automatisk ktj: Nä och kommer nog aldrig göra haha.
- Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Haha nä det är min morbror så det kommer jag inte att göra :P Inte på DET sättet iaf :lol:
- Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Min cambridgekonsulent: Ja, det är väl uppenbart vad vi pratar om dom få gångerna jag är där :P
- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Cecilia på jobb: Hehe ja då...
- Vad har du och nummer 24 för relation?
Sven-Inge: Han är min morbror.
- Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Oxå min morbror Inge.... har både hem o mobil. Går till han när jag vill boosta mitt självförtroende eller bara bli klokare!
- Vad är det bästa med nummer 8?
Catrin: Syrrans gamla kompis. Vet inte vad som är bäst med henne! Generös kanske...?
- Brukar du och nummer 16 träffas?
Eva, en gammal arbetskamrat: Nä vi brukar tyvärr inte träffas även om vi pratar om det mkt och bor i samma område hehe.
2007-12-08
Lista
Hittade jag inne hos syrran...
Vad föredrar du utav följande?
Pepparkakor - Lussebullar
Skumtomtar - Knäck
Ischoklad - Marsipan
Köttbullar - Prinskorvar (veg. dock)
Julkorv - Julskinka (inget utav det)
Lax - Sill
Revbenspjäll - Janssons frestelse
Paradis - Aladdin
Rullsylta - Pastej (inget utav det)
Glögg - Julmust
Rödbetssallad - Dopp i grytan
Ris a la malta - Risgrynsgröt
Äpplemos - Senap
Hur sjutton kan man välja mellan Ris á la Malta eller Risgrynsgröt??? Det är ju samma sak bara att man blandar i sjujävla mkt grädde i Maltan =)
Glögg och Julmust?? Kan ej välja! Lika gott båda!
Köttbullar och prinskorv är lika gott det med, fast på sina egna sätt. Men med prinskorv får det numera bli vegetarisk.
Vad gillar ni??
2007-06-11
Småprat + ett test
Det här var nog TAMIGFAN det rörigaste test jag nånsin gjort! INGET syns ju!! Men jag e chokladokrat iaf! Hehe what else!
GODNATT!!
2007-06-01
Personlighetstest
Inåtvänd Upplevande Abstrakt Känslostyrd person I grafen nedan kan du se, hur du är placerad i de fyra centrala personlighetsdimensionerna. Ju närmare ändpunkterna du är, desto mer uttalade är dina karaktärsdrag
| | | ||
| Inåtvänd | Utåtriktad | |
| Planläggande | Upplevande | |
| Konkret | Abstrakt | |
| Tänkare | Känslostyrd |
SÅDAN ÄR DU:
Du finner din energi i den inre världen och gillar att tänka på saker (utan att nödvändigtvis tala om dem). Du anstränger dig att förstå andra människor.
Du flyter med strömmen och tar beslut i sista stund - ibland låter du t.o.m. andra personer fatta dina beslut åt dig. Du är en mycket flexibel person, som trivs med fria ramar och lösa avtal.
Du fokuserar på "the big picture" och tycker om att teoretisera över VARFÖR saker fungerar som de gör (medan du inte bekymrar dig så mycket om detaljerna). Du är en kreativ person, som gillar att experimentera.
Du lever dig gärna in i andra människors situation och är snabb att stötta andra om de har behov för det. Du värdesätter känslosamhet och tar ofta beslut utifrån dina personliga värderingar.
2007-05-30
Fyra av allt
Fyra jobb jag haft:
1. Kontorist (Skattemyndigheten)
2. Butiksbiträde (jobbade på H&M)
3. Ekonomiassistent
4. Ekonomiassistent
Fyra filmer jag kan se om och om igen:
1. Ringen. (Danielle Steele)
2. Alla Rockyfilmerna
3. Forrest Gump
4. Cast Away
Finns egentligen FÖR många filmer jag skulle kunna se om och om igen men dessa blev det nu...
Fyra ställen jag bott på:
1. Värmland
2. Malmö
3. Värmland igen
4. och så tbx till Malmö
Tv-program jag "älskar"att titta på:
1. Grey's Anatomy
2. Ugly Betty
3. Ghost Whisperer
4. Alla älskar Raymond
Fyra platser jag har semestrat på:
1. Rethymnon, Kreta (när jag var 12 år)
2. Prag, Tjeckien
3. Smögen
4. Chania, Kreta igen
Webbsidor jag besöker dagligen:
1. Min blogg
2. Min hemsida + alla länkar där
3. Syrrans blogg + mina dagliga där med
4. Min bank (ja man måste ju ha koll! hehe)
Fyra favorit-maträtter:
1. Kyckling i currysås med ris
2. Potatisgratäng
3. Mammas eller pappas (båda gör den) köttbullar i sås
4. Rotmos
Fyra ställen jag skulle kunna tänka mig att vara på just nu:
1. Nån paradisö med turkost vatten med Martin bredvid mig
2. På Smögen och äta färska räkor
3. På sjukan så jag får det överstökat
4. I badet
Och nu ska jag skicka denna vidare till:
Alla som vill...
2007-05-29
Nu...
Roar mig med lite test under tiden....
Haha detta var ju så långt ifrån sanningen man kan komma ju men.. jaja... som sagt... kul med test! =)
Och... vem fanken är KyssJohanna???
Vad avslöjar din födelsemånad om dig?
"August = Flirt
Your birthstone = Peridot
En stor skivsamling kan jag inte direkt säga att jag har men... nästan :)
En MKT attraktiv partner har jag så DET stämmer iaf!
Jag hoppas jag är en kul tjej att umgås med eller "vara runt".
Gillar att träffa nytt folk!
Nån great flirt tror jag inte heller att jag är faktiskt men... who knows? :)
Filmer älskar jag men här i hushållet är det Martin som brukar komma med bra filmer! (Oftast!)
Oooo en känd skådespelerska?? Hmm kanske inte en skådespelerska men en känd sångerska kanske? ;)
Dom säger ju att jag har utseendet som krävs iaf :lol:
2007-05-28
Hur länge lever du?
Fick omdömet: Lite under genomsnittet! (Öhh som om inte det var väntat då'ra hehe)
"Men det finns många saker du kan göra för att förbättra dina chanser till ett längre liv. Gå igenom frågorna igen en efter en, och tänk noga igenom varje fråga. Vad är det du själv skulle kunna förbättra i varje område. Börja dina förbättringar med det som är lättast och sen när du nått resultat så kommer det att gå lättare och lättare. De tre saker som mest förkortar en människas förväntade livslängd är rökning, övervikt och för lite motion. Skriv gärna och berätta för oss hur det gått för dig och om denna test betytt någonting för dig. Vi är intresserade av att det går bra för dig. Jag önskar dig lycka till. Vill du veta hur din framtid blir enligt astrologin? Titta då på länkarna till höger. Hälsningar Rolf Ekberg.
PS Det finns en viktig faktor som vi inte räknat med i denna test. Det är läkarvetenskapens framsteg inom dom närmaste åren. Vi står inför flera genombrott inom många medicinska områden och om du själv kan bidra med att förlänga ditt liv i bara ETT år så kanske det betyder att du får ta del av något medicinskt framsteg som förlänger livet i TIO år eller mer. Tänk på det!"
Ja, då är det ju tur att jag ska börja motionera nu då! På onsdag ska jag till läkaren nämligen och få min "dom" om magen. Vem vet vad dom säger där? Kanske får motion på recept haha.
Vill du göra testet? Klicka då här.
2007-05-16
Vilken desperat hemmafru är du?
"Your Desperate Housewives double is Susan!"
Yeeeeeey....typ... NOT! Hellre Bree än Susan haha. Trodde först att ja, blir jag inte Susan så åtminstone Bree.
Men jo... jag får nog tyvärr erkänna att Susan är jag nog mest lik :? Det enda som skiljer oss åt är att jag inte är snokig! Är kanske inte heller lika godtrogen som henne om ändå lite granna.
Jaja, that's it... vill du oxå gör testet? Klicka då här!
Nu ska jag gå och påbörja min packning.... iiiiihhhhh jag kan inte fatta! Jag åker till Grekland imorgon. Om 24 timmar är det bara 25 min kvar tills planet lyfter :D
2007-05-09
Miniquiz
Vad åt du till frukost idag? Äter frukost nu. Den "sedvanliga" med Rågi, skinka och avokado. Sen tog jag även en tallrik Mannagrynsgröt med mjölk och honung oxå. Och så kokt citronvatten till det.
Vad åt du till middag idag? Har ej ätit middag än men igår åt jag indisk currykyckling.
När fick du en kyss senast? Oj, menar du French Kiss eller vanlig?? Hmm ja igår då.
När stötte någon på dig senast? Haha minns inte!
Vad gör du helst en vardag? Bra fråga. Vet inte. Borde svara motionera men då ljuger jag. Ha kul med familj och vänner.
Vad är det första du kollar in hos någon av det motsatta könet? Ögonen och händerna kanske? Äh, jag vet inte.
Hur tror du att ditt liv ser ut om 5 år? Mannen i mitt liv har jag ju redan hittat så jag hoppas vi har ett stort hus vid havet kanske. Planerar ungar och att jag gör nåt jag brinner för.
Vad har du för kläder på dig just nu? Ljusgråa mjukisbrallor och en svart V-ringad Lindextröja.
Har du svarat helt ärligt på dessa frågor? Ja, så ärligt jag kan iaf...
Nu ska jag äta frulle :)
Är jag vuxen?
Namn: Caroline Södergren
Datum: 2007-05-09
Ålder: 25
Vuxenpoäng: 16,7
Uppskattad ålder: 30,6 (Jävla skit! :evil:)
Svar:
Ojdå, ditt test visar att du måste tagga ner lite. Du är lite för mogen för din ålder. Kanske dags att sluta använda ICA-kortet eller sälja bilen? Eller varför inte beställa en resa till Kos?
(Jaja jag ska ju till Kreta snart!! Does that count??)
Är du vuxen??
2007-05-08
Ännu en lista
Vilken svordom använder du mest? Va fan nu dååååå? Jävla helvete haha.
Äger du en iPod? Nä, tyvärr!
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Allt mellan 7:00-7:45
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute? Haha nä verkligen inte.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Hmm ibland kanske haha.
Vilken var den senaste filmen du såg? Children of Men
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Jag skulle inte köpa nåt. Skulle betala alla mina nära och käras skulder om dom hade några! SEN skulle jag börja spendera ;-)
Har någon någonsin kallat dig lat? EHH JAAA! Men om du frågar mig så är det inte befogat ;)
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Det händer...
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? It's empty!
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk? Dricker inte mjölk längre...
Använder du huvtröjor? Händer väl men inte ofta...
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Brukar tänka så här.. att pratar folk skit om annat folk med dig så pratar dom säkert skit om dig med andra med...
Tittade du på tecknat när du var liten? Förmodligen men det är inget jag minns...
Äger du några band T-shirts? Ja, en Gyllene Tider T-shirt
När flög du senast? 6 feb. 2005 och jag ska flyga om 9 dagar igen :D
Har du gråtit offentligt? Nä det tror jag inte...
Vilka gör du, önskningar eller planer? Blir nog mest planer tror jag om ens det???
Försöker du alltid lära dig nya saker? Who doesn't?
Vill du ha några tatueringar eller piercingar? Har funderat på en tattoo i svanken men det kommer nog aldrig bli av...
Kan du kasta macka? Kasta macka?? Med sten? Ja, det är jag faktiskt bra på!
Vad har du med dig in på bion? Coca cola light, godis och popcorn!
Gillar du att flyga flygplan? Jag har aldrig flugit ett flygplan. Dock så har jag åkt ett! Haha!
När sov du senast på golvet? Antagligen när jag varit full... I don't know!
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Typ 7-8.
Äter du frukost dagligen? Yup! Annars fungerar jag inte!
Brukar/brukade du hamna i trubbel för att prata på lektionerna? :lol: Ja ibland! Blev iaf tillsagd emellanåt!
Vilken är din favoritfrukt? Ingen aning men jag älskar melon!
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nä, jag ser inte till det längre! Kollar på annat...
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 26.
Tror du på liv på andra planeter? Hmm tror det!
Vad var det sista du åt? Middag.
Gillar du senap? Ja, på en god grillad sojakorv tillsammans med ketchup. Men inte bart!
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Ingen aning. Jag svär nog mest då!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Kanske...
Sover du på sida, mage eller rygg? Alla 3 faktiskt!
Tycker du om att krama folk? Såklart! Vem gillar inte kramar lixom??
Skulle du säga att du är trendig? Hmm.... vill vara det men är det förmodligen inte.
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars? Den där roboten och guldgrejen. R2D2 och CP3PO. Dom e så balla!
Stör det dig om någon säger att de ska ringa och inte gör det? Nä tror jag inte...
Vilka böcker har fått dig att gråta? Vet jag inte...
Vad är du allergisk mot? Katt, häst och hö
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött? Nä, då jag inte är vegetarian så får jag inte det...
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Ich veiss nicht!
2007-05-07
Kulig lista
A: You like to drink.
B: Everyone wants you.
C: You are really silly.
D: You like to drink.
E: Damn good kisser.
F: You are dead sexy.
G: You never let people tell you what to do.
H: You have a very good personality and looks.
I: You are great in bed
J: People adore you.
K: You're wild and crazy.
L: Everyone loves you.
M: Best kisser ever.
N: You can keep secrets.
O: Awesome kisser.
P: You are popular with all types of people.
Q: You are a hypocrite.
R: Fucking crazy.
S: Easy to fall in love with.
T: You're loyal to those you love.
U: You really like to chill.
V: You are not judgemental.
W: You are very broad minded.
X: You never let people tell you what to do.
Y: Best girlfriend/boyfriend anyone could ever ask for.
Z: Always ready.
Jag heter ju då Caroline så.... mitt namn blir....
C = You are really silly.
A = You like to drink.
R = Fucking crazy.
O = Awesome kisser.
L= Everyone loves you.
I = You are great in bed
N You can keep secrets.
E = Damn good kisser.
Haha ja det ser inte så illa ut.... antar att mina sexuella talanger inte sträcker sig längre än till att jag kysser bra och att jag "är bra i sängen" haha. Hmm.. ja än så länge har inte M klagat iaf :lol: I do my best haha... E jag fjantig? Ja, kan nog stämma. Gillar jag att dricka? Ja, det oxå ibland :P Är jag helt jävla galen? Njaooo, jo det kan nog oxå stämma ibland. Men dock bara ibland. Inte ofta... Och kan jag behålla hemlisar?? Ja, you're DAMN right jag kan det!!
Så gör nu du den oxå!! :)
2007-04-30
Liten Lista
Så här kommer en jag hittade inne hos en annan bloggare.... nämligen Nathalie.
Your pornstar name - first pet and first streetname:
Dino Stationsgatan
Your moviestar name - grandfather/grandmother on your mom's side and your favourite candy:
Karla Geisha (asgarv - lät ju rätt bra faktiskt dock som porrnamn och inget moviestarname hehe)
Your flygirl/guy name - first initial of first name, first two or three letters of your last name:
CSÖ (eller CSO då Ö inte finns i engelska alfabetet)
Your soap opera name - middle name, city where you were born:
Emma Karlstad
Your starwars name - first three letters of your name, last three letters of mothers maiden name, first three letters of your pets name:
Carsonplu
Your jedi name - middle name spelled backwards, your moms maiden name spelled backwards:
Ammenosslin
Your superhero name - "the", your favourite color, the automobile you drive:
The Black Nothing
Haha ja detta var ju rätt så roligt :) Nu ska jag käka vidare min breakfast :)
Seeya :)
2007-04-23
Liten utmaning
Piggelin - Magnum
Jay Leno - Letterman
Klänning - Byxor
McDonalds - Salladsbar
Öl - Vin
Stockholm - Göteborg
Hockey - Fotboll
Grey´s Anatomy - City Akuten
Förhållande - Singeliv
Aftonbladet - Expressen
Vad väljer ni?
Natti fnatti! :)
2007-04-05
A new list
Höger- eller vänsterhänt: Höger! Men när jag kastar blir det vänster.
Humör just nu: Rastlös som fan!
Favoritgodis: Åh Geisha!!! I LÖÖÖÖVE it!
Är det något du absolut inte äter: Ehh ja lever o inälvsmat o sånt skit! Fy fan av äckligt! Lammkött.
Kläder just nu: Svart stor V-halsad tröja från Lindex och svarta mjukisbrallor.
Musik just nu: Enda jag hör är sambons musik i hans lurar. Fleetwood Mac - In the back of my mind var det tydligen...
Vad sa du senast: Vad lyssnar du på för nåt?? (till sambon hehe.)
Sommarplaner: Åh SOLA, BADA, förhoppningsvis JOBBA, (I hope) Resa, sitta o surpla drinkar på L:a Torg! :D
Fisk eller badkruka: Hehe ja inte fan e jag badkruka iaf! Men lite kärring är jag nog, vet ej! :P
Hur många kuddar: Just nu bara en men vill ha 2!
Favoritväder: Sommarvärme. Behaglig och inte klibbig o dann!
Om du var fast på en öde ö, vad skulle du vilja ha med dig då: Min sambo såklart! Vet inte! ;)
Spelar du något instrument: Haha inte nu men spelade fiol som liten!
Morgon- eller nattmänniska:Helt klart nattmänniska men BORDE bli morgonmänniska!
Sparare eller slösare: Hahaha ja jag har aldrig varit bra på att spara så... SLÖSARE då!
Vem är viktigast för dig: Min familj!! Lätt!!
Bästa film: Hmm fan va svårt! Finns många! Men jag älskade The Notebook. Men det e inte den bästa!
Tror du på liv på andra planeter: Jag tror det iaf...
Kommer du ihåg din första kärlek: Hehe ja...
Älskar du henne/honom fortfarande: Ehh nä det kan jag inte säga att jag gör!
Har du några homosexuella vänner:Nä, tyvärr! Men syrran har! :D Homokillar...
Tror du på mirakel: Ingen aning. Har inte hänt nånna än för mig iaf!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Jag försöker vara det. Beror på vad det e...
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Stor e jag redan. Iaf på bredden LOL... vill ha 3 st.
Bio eller promenad: It all depends on the mood! :)
Är du kittlig: Haha som fan! Får ju panik nästan!
Snarkar du: Nä det gör jag faktiskt inte! Oavsett vad ni som känner mig säger!!
Stjärntecken: "Like a virgin.. HEY!!" Jungfru e jag..såklart!
Rädd för insekter: Oh yes i am! Spiders!
Äckligaste djuret: Spindlar e så sjukt jävla äckliga för att inte tala om LÖMSKA!!! HATA!!!
Största svaghet: Dålig på att säga nej och säga ifrån till såna jag känner... skitjobbigt!
Det här är jag bra på: Hmm finns det nåt sånt?? Att fula mig och göra bort mig så andra skrattar isf!
Bästa bok: Den enda bok jag NÅNSIN läst slut och som faktiskt var SKITBRA är en dokumentär om en tjej som heter Sara och som fastnar i drogträsket. Hennes familj gör allt som kan för henne! LÄS DEN!!
Om du fick välja en superkraft, vilken skulle du ta: Finns ju så många... osynlig får jag nog svara och kunna gå genom väggar samtidigt... ohooo vad jag skulle snoka runt då haha.
Chips, morötter eller godis: Choklad haha!
Pizza eller hamburgare: Hmm... hamburgare tror jag. Äh vet ej...
Skriver du dagbok: Nä, glömmer det. Men antar att blogging e som att föra dagbok.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig: Skulle vilja ha en tatoo i svanken men jag e för feg. För låg smärtgräns :|
Stökigt eller välstadat: Helst välstädat men blir alltid välstökat istället av nån weird anledning!
Gungar du på stolen: Nä faktiskt inte....
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungyjump: Hmm vet inte hehe. Skulle nog... tyvärr... fega ur!
Vilken hand håller du gaffeln i: Vänster
Hur är din drömtjej/kille: Dreamguy...borde ju säga att jag redan har han så hahaha. Min drömkille ser iaf ut som den jag har nu. Sen vissa egenskaper kan ju diskuteras ;-)
Hur många syskon har du: 4 st! 1 bror och 3 systrar.
Vad är du mest rädd för: Spindlar, att inte vara nöjd med mitt liv när jag e typ 80. (Om jag blir så gammal), att nån av mina nära och kära ska fara illa...
Är du rädd för blod: Nej, inte rädd men det är äckligt!
Saltar du på maten: Ja, om det behövs!
Gillar du att sjunga: Hell yeah! E ju uppvuxen med musik all around me!!
Vilket gymnasieprogram går/gick du och varför: Idag önskar jag att jag gått musiklinjen men jag gick Handel & Adm. Varför vet jag ej för det var den sämsta jävla skiten jag nånsin gjort!!!
Anser du att du är stark: Hmm nä inte direkt. Tyvärr... kanske blir det nångång??
Brukar du sola: Ja, har börjat med det på senare tid. E ju hur skönt som helst!
Vad gör du om du får hicka: Går undan o gömmer mig. Fick det på festivalen förra året bland folkträngseln o FYFAN vad jag skämdes!! Det låter inte lite direkt! :lol:
Har du en besatthet: Hmm ja om vikten räknas haha.
Nu får jag väl in o borsta flabben i brist på annat! Har så jääävla tråkigt!
2007-03-22
Vad f-n ska man skriva här egentligen??? >*<
Denna listan hittade jag hos Sandra. Och eftersom jag kan tycka att sådana listor är roliga ibland så publicerar jag denna här hihi.
Vad heter du?: Caroline
Var bor du: Down South (Malmö).
Trivs du där: Trivs? Vad e det?
Brukar du läsa horoskop: Haha ja. O jag går oftast på dom oxå!
Har du körkort: Nope men håller på. Fortfarande.
Favoritdjur: Hundar och apor/chimpanser.
Festar du mycket: Haha nä inte lika mkt som jag skulle vilja.
Sprit, cider, vin eller öl: Bara det är gott ;)
Brukar du bli för full: Nä tyvärr...
Antal kuddar i sängen: 1-2 st.
Äger du ett busskort: Nä.
Vad åt du till frukost: 1 kopp kaffe latte med 2 mackor med marmelad. Inte nyttigt jag vet.
Har du haft sex idag: Nä.
Nästa mål i ditt liv: Visste inte ens om att jag haft ett innan...
Hur svarar du i mobilen: Ja, det är Caroline.
Antal timmar sömn inatt: Fan inte många. Både hund och fähund snarkade så jag hamnade på soffan.
Sov du ensam: Både ja och nej.
Din hobby: Baka.
Vad är det för veckodag?: Torsdag.
Vad åt du senast: En SKITGOD yoghurt. Stracciatella extra creamy. Krossad choklad i! MUMS!
Vem fick du sms av senast: Min sambo.
Vem ringde dig senast: Hade jag haft mobilen här hade jag kollat men den e i jackfickan o jag giter inte resa mig. Tror dock det var syrran. Brukar vara hon *blink*
Godaste ölen du druckit: Ehh... finns det en god öl??
Vilka hårfärger har du haft: Åh haha. Mahognyrött och orange (det som skulle bli mahognyrött första gången blev istället oranged.)
Vad såg du senast på TV: Se föregående blogg. Den äckliga Hannibal Rising.
Vad läser du för bok just nu: Räknas skvalletidningar?
Längd: 1.75 cm
Skostorlek: 40-41 (Bigfoot)
Hårfärg: Blond
Är du kär i någon: Ja.
Vad gör du om ett år: Hmm I am a POPSTAR! LOL
Önskar du att du bodde någon annanstans: JAAA!!
Dricker du: Ja
Vilken parfym använder du: Happy by Clinique
Vilka skor använder du: Oj alla möjliga
Dagens klädsel: Jeans och en gul V-ringad tröja.