Visar inlägg med etikett Pyssel och Hemgjort. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Pyssel och Hemgjort. Visa alla inlägg

2010-02-10

Provdocka

Nån som har en eller vet var jag kan köpa en BILLIG provdocka till kläder?? =)


/Caroline

2009-12-16

2009-12-09 Julkortsmakeri


Så här kan det se ut runt omkring mig när jag satt igång. Jag är inte den mest organiserade varelsen på denna gjord ju hehehe.







Detta gjorde jag vid lite till innan jag skickade det. Kändes lite tomt och hackigt så här ovan.







Den som får detta kortet ovan vill jag be så hemskt mkt om ursäkt till för det var ju inte det bästa jag gjort hehe. Och att lacka var då banne mig inte det lättase haha. Kommer inte ihåg vem jag skickade det till heller =)
Gjorde även ett kort till som Fröken Såååfi fick men det glömde jag fota. Kanske kan fröken BIATCH (hihihi you know why ;->) fota det och skicka över det till mig när hon får det? =)

Summa summarum eller kardemumma... ja, vad man nu än säger, så tyckte jag detta var jätteroligt även om det kanske inte blev sådär supersnyggt. Det blir definitivt lite pyssel till påsk igen och lite cardmaking till nån som fyller år! =)

/Caroline

Vad ska det bli av detta? =)

Var och hämtade mitt paket idag men lite saker i. Nu undrar ni kanske vad det ska kunna bli av det? Det kan jag inte säga för det ska bli lite julklappar!! =)









Nu ska jag ta Bella och gå och posta lite brev =)

/Caroline

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...