Visar inlägg med etikett Gnäll. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Gnäll. Visa alla inlägg

2012-06-04

Ändring och förvirrad.

Ja, det får det nog bli. Men vilken ändring då? Är lite förvirrad för tillfället...

Ja, självklart gäller det hur jag ska äta. Faan va trött jag är på detta! Låt mig för fan äta vad jag vill!!!!!

LCHF, Paleo, Dukan Diet, LCHQ, ISO-dieten... men seriöööööst?

Gaaaahhh....

2010-12-05

Uppskattning

Alla ni som vet hur uppskattning känns... kan inte ni ta och skriva en kommentar och bara beskriva lite kort om vad ni tycker att det är och/eller hur man på bästa sätt kan visa det?

För jag har ta mig f*n glömt hur det känns! :/ Och ändå, ja, ÄNDÅ - visar jag det ofta mot andra... men det får bli ett slut på det nu verkar det som!

Ja!

/♥♡Caroline♡♥

2010-07-28

Inte bra!

Idag är ingen bra dag... inte bra alls... vi får se hur allt blir...

På återseende!

/♥Caroline♥

2010-04-21

Anti

Har ändrat om färgerna i bloggen så den passasr mitt lynne för tillfället... grått, svart är trist och gult är fult... now you know!

/
♥♡Caroline♡♥

2010-04-17

Neeej =(

Vad liten bilden blev då??? Usch det gillde vi ju inte!

/
♥♡Caroline♡♥

2010-02-27

Åh vad jag är ARG just nu!!!

Har suttit och pillat lite med foton här på bloggen nu ett tag. Innan jag gick över till blogspot så använde jag mig av Blogg.se. När jag sen importerade inlägg från gamla bloggen till denna så har ju de foton som jag publicerat i liten thumbnail även blivit små när dom hamnade här på denna bloggen. Och därmed inte klickbara till större format. Nu har jag inte så där supermånga inlägg som är så, så jag tänkte att jag kan väl fixa dom också så dom blir i större format och icke klickbara.

Sagt och gjort... jag gjorde som jag skrev om i detta inlägg och allt gick bra men så när jag förhandsgranskade det så såg jag att en del foton hade blivit rött kryss .... Okeeeej tänkte jag... gick tillbaka och kollade och rättade... och publicerade igen... men... då var mer än hälften av alla bilder borta??????????? Blev jag glad eller??? Jag blev så j-a in i h-etes förbannad... (men mest trött) och inte kunde jag svära högljutt heller och verkligen få ut lite aggressioner haha... sambon sover ju så jag fick snällt hålla igen och reta mig som f-n. För det kan absolut inte vara jag som i min trötthet har råkat ta bort en massa < src=" http://www.blogger.com/blablabla">-språk och sen publicerat igen. Näää jag vägrar tro det! Det är blogspot som inte sköter sig. Vet att jag låter som att jag vet att det är jag som klantat till det men det är det inte. För alla foton var ju där första gången förutom dom röda kryssen och det var BARA DOM jag rättade! Sen efter det så var mer än hälften av fotona borta :-( Får väl ta tag i det igen imorgon *suck* Men att det ska vara så här?! Det är ju inte kul direkt! Ett tag kunde jag inte skicka upp inlägg till bloggen från mobilen. Fick bara upp ett felmeddelande med en kod hela tiden. Bilden hamnade på en annan tillfällig blogg istället fastän jag klickade i att jag ville fortsätta som samma användare. Detta varade väl i nån månad eller två. Sen helt plötsligt funkade det igen (??) Hmm...

Tror nog att jag måste gå och lägga mig nu hehe.

*säger godnatt*

/Caroline

2010-02-15

Min mobil has gone missing!

Telefonen jag pratar om här är borta!!!!! *gråter floder av tårar* Jag vet fan inte var den ÄÄÄÄR!!!! Sist jag hade den var i lördags när vi var i Staffanstorp och jag filmade Josefines boxningsmatch och sen när vi firade Adam hemma hos Camilla och Bosse. Sen är den som bortblåst från jordens yta. Den är INGENSTANS!! Och jag fattar INGENTING! Den kan bara inte vara borta! Den FÅR fan inte vara borta!!!! Det var den bästa mobilen av alla jag har ju!

Nåväl, jag hittar den väl nångång =(


/Caroline

2010-02-10

Avföring = finare ord för BAJS!

Sykursen börjar om 25 min och min buss gick för 2 min sen. Jag vill dit men ändå gör jag mig inte klar att åka. Eller gjorde mig klar att åka. Nä, istället drog jag fram bakmaskinen (nä, inte göra för hand idag, orkar inte) och hällde i allt vad som nu skulle i. Om 3 timmar ungefär är det klart =/ Lång tid.

Vill ingenting nu för tiden. Tycker allt är tråkigt! Allt känns som ett måste! Skola, (fy för fan för skola) träning, laga mat, ut med hundarna, handla mjölk, bädda, dammsuga (som jag f.ö. gjorde idag btw) Vad har vi mer? Tvätta sig? Nä, det måste man ju. Annars blir man sunkig och skitig. Fast sunkig är jag ändå så DET spelar ingen roll. Blir inte mer osunkig bara för att jag badar/duschar. För att inte nämna att man (jag) måste smörja in mig när jag badat/duschat. Så man luktar lite attraktivt. För den egna kroppslukten är kanske inte det? Fast det vet jag inte nåt om ändå för den är nog bortsliten för längesen med alla dagliga bad jag har tagit genom åren. Suck.

Fick ett SMS innan av min gudson som var daterat 24 oktober kl. 21:50. Årtal såg jag inte. Kanske var meningen för sen när jag kollade i inkorgen så var där inget SMS från gudsonen daterat 24 oktober kl. 21:50. Börjar jag bli knäpp?? Tycker att ända sen jag började läsa psykologi så händer det en massa med hjärnan som jag inte trodde kunde hända. Jag har FULLT upp på nätterna milt sagt. Det är allt från biljakter i Porsche (där jag är den som står för den onormalt höga hastigheten) till hur man syr den finaste sömmen i en blus med skirt tyg till....

[....här fick jag ta en paus på ett par minuter för att försöka komma ihåg vad jag mer hade drömt men jag kom inte på mer... så ovanligt.]

Då lämnar vi drömmarnas värld. Jo som sagt... ända sen jag började läsa psykologi så händer det ju en massa saker med hjärnan som jag inte trodde var möjligt. Fast nu vet jag att det är det och så mkt klokare har jag ändå inte blivit av det. Jag vill fortfarande ingenting. Fast jag vill. Just nu skulle jag vilja slå av den jävla bakmaskinen för den brummar för mkt. Men det kan jag ju inte för då avbryts jäsprocessen. Suck. Och då kanske jag måste baka ett för hand istället och det ids jag inte idag.

[konstpaus som får stå för en massa "#¤%&/(=)€[@£}!!!!] (Konstiga tecken = SVORDOMAR)

Nä, hmm.. om jag skulle åka på den där kursen ändå? För jag VILL JU!!

Åsa... säg mig nu? Vilket av MIG är jag nu? Detet, jaget eller överjaget? Vilket vinner om jag åker? VIlket vinner om jag INTE åker? Vad är det som jag gör omedvetet här?? Jag vet själv men nu testar jag dina kunskaper. Det är inte för inte du fick högsta betyg i psykologi och psykIATRI. Eller är det samma sak? Hahaha.


Dessa hemska gardiner! Är SÅ TRÖTT på dom!!! Det syns va? =)

/Caroline

2010-01-18

ARG!!!!!!

Jag skulle bloggat men är så jäkla förbannad...
Varför har nu bloggbeskrivning och kategori och arkiv och bla bla bla hamnat LÄNGST NER på sidan????
Åhhh jag sliter mitt hår!!! Jag kan ju inte sånt här! Jävla mögskit!
Nu går jag och lägger mig... kanske har fixat sig självt under natten? :-P


/Caroline

2010-01-10

ARG!!!!!!

Jag fattar fan inte hur Blogger/Blogspot -WHATEVER - kan säga att dom är nya och förbättrade.

VAR I HELVETE DÅ????

Man kan ju inte ens skicka inlägg från sin mobil längre utan att det skapas nya bloggar och hamnar på dessa tillfälliga bloggar?? Och inte heller kan man importera sin gamla blogg till en ny. Varför skulle man nu vilja det då? Jo... för att till nya bloggar kan du skicka inlägg från mobilen men inte till din gamla som du haft hur länge som helst och som du alltid har kunnat skicka till innan utan problem!

Nåt annat som oxå retar mig till vansinne är att dom på blogger verkar anse sig vara för bra eller upptagna... WHATEVER... för att svara på sina medlemmars frågor. Det är hur många som helst som har samma problem som jag har men får vi nån hjälp?? Nä, det får vi inte!

Så F**K YOU jävla blogger.com!! Hade det inte varit för att jag bytt bloggar tusen miljoner gånger så hade jag dragit för längesen - till en annan blogg - men jag ORKAR verkligen inte!

Gnällt klart nu tror jag....


/Caroline

2009-12-21

[R-U-B-R-I-K]

Tar time-out! Lär väl blogga snart igen ändå men ändå skönt att få säga det!


/Caroline

2009-12-16

VARFÖR???

Men gud varför gör jag så här?!?! ÅHHHH!

Ja ni anar nog vad det är. Jag har nattaätit igen =( TVÅ jävla knäckisar (ja, men knäckebröd är väl inte så farligt tänker ni... men med pålägget jag hade är det det) med NUTELLA!!!!!! *grrrrr* Var så sugen på nåt (why??) och hade ingen lust att äta kanelbulle så det blev knäckebröd =( Skit oxå! Tur jag gladde nån då hehe. (Se nedan.)





Nu ropar sängen på mig! Godnatti!


/Caroline

2009-11-28

Sömnlös

Jag kan banne mig inte sova! Visserligen sa jag till Martin att jag skulle vara uppe länge lääääänge men så här länge hade jag ju aldrig tänkt mig =/ Klockan är ju för fanken snart halv 4 Känner i ögonen att jag är trött men kroppen och huvudet är pigga pigga pigga!!! Lite störigt men vad gör man?

Förresten så kom posten aldrig idag?? Jo kl. 15.30 ca kom en jävla massa reklam istället! *morr*


/Caroline

2009-11-18

Illamående...

Fick en släng av världens, ja ni vet säkert vad, innan och nu mår jag så jääääkla illa. Igen?! Tog ju vaccinet i förra veckan (vänster arm) och sen dess har jag haft en känsla av att mitt armveck är totalt uppslitet... det svider liksom när man tar på det. Sen blöder jag ur vänstra örat ibland oxå och det gör ont, ont, ont!!!! Ska ringa imorgon och få en tid för att kolla örat iaf... har jag tur så är det en vanlig förkylning.

Ska fylla diskmaskinen nu och sen ta ett bad och eventuellt gå och lägga mig. Mår skit. Martin är ute med sina, inte brittiska denna gången, utan amerikanska kollegor idag och äter middag och jag vet inte när han kommer hem men han åker på att ta hundarna om inte jag orkar det innan vill säga.


/Caroline

2009-11-09

Kluven

Jag vet inte vart jag ska blogga nånstans! IGEN!! Why?

Wordpress gillar jag på det sättet att man kan välja vilket inlägg som ska vara låst och vilka som ska vara öppna. Sen är det kasst på det viset att man inte kan lägga in YouTube-videos där. Kan kan man säker men jag vette fan hur man gör. Verkar som man måste uppgradera sig. Och det vill jag inte. Suck! Så det lutar väl åt att blogga här då. Anledningen till att jag valde Wordpress är för att jag har en hemsida (http://www.kcalorin.se/) som jag tänkte knyta ihop med min wordpress (http://kcalorin.wordpress.com/) och därmed göra om hemsidan till wordpress... men jag vet inte hur man gör det och jag kan inte hitta nån som kan/vill/hinner/har lust så jag skiter i det. Jag vill egentligen bara ha ETT ställe där jag skriver om mitt liv, vardag och allt som hör till det.

MEN VAAAAR???
Snacka om lyxproblem va?

2009-10-29

Blä och Skit!

Usch i natt kunde jag inte somna alltså! Har väl slutit dom små blå runt 5-tiden och sen får man ett SMS av äldsta syrran 6:33 där hon skriver att hon kom hem vid 3, lade sig 4 och sen upp 5:15 igen så hon var trött som en gris :lol: Hon och Bo gifte ju sig i juni så hennes arbetskamrater hade fixat galej för hennes skull! Bjudit ut henne på middag och köpt, enligt syrran, världens största korg med blomsterarrangemang. Alla vet ju att syrran är galen i allt vad trädgård, blommor och växter heter så det var en fin present ju! :) Så hon var rätt trött nu när hon kom hem från jobb hehe. Kan jag tänka det!

Idag har inte varit nån bra dag här hemma i residenset. Täppt i snoken, huvudvärk och hostar och nyser om vartannat och för att inte tala om magen som BARA krånglar idag. HOPPAS det är pga fröken röd och inget annat. Brukar intala mig det nämligen vid den tiden på månaden. Känns lättare att hantera smärtan då. Jaja. Det var lite gnäll det ja.

Nu har jag röjt här hemma... ja röjt och röjt... plockat undan iaf. Snart får man väl börja med maden :) Firre blir det idag. Lax till mig och torsk till Martin. Fast helst skulle jag vilja gå och lägga mig. Men se det kan jag inte för ikväll ska vi ta rundan till Bo01 och tbx. Puh. Hur ska jag orka? Det enda jag fått i mig idag är en liten tallrik med mannagrynsgröt :? Har verkligen inte haft nån aptit och den lilla tallriken gröt åt jag inte upp heller. Till Bellas glädje haha.

Nä, man får väl avrunda lite här nu. Ciao!

2009-10-24

Äcklig frukost

Så då har man gjort sig i ordning då o städat o sånt då. Ätit också. Fast idag blev det ingen nyttig frukost.

Tog lättyoghurt med 1 banan + smulat rågknäcke över + honung. Visst, det kanske var nyttigt men jag åt knappt nåt. För honungen hjälpte inte. Det var så surt så surt så surt SÅ! =( Blä!! Så idag ska jag köpa avokado och hädanefter gör jag nog knäcke med avokado till frukost. Och en kopp grönt te! Blä det med!

Ha en bra dag alla!

2009-10-15

Denna ständiga middagen...

Sitter här (och har så gjort i en timme snart) och tänker att "jag måste börja med maten snart!!" men jag vill inte!! Jag vill verkligen inte! Jag vill inte idag!! :? Är så trött på detta "Vad ska vi ha till middag idag??" Jag gillar att laga mat men ibland vill jag verkligen inte. Som idag.

Hur tänker ni?

2009-10-11

Sad

Känner mig lite nere nuförtiden. Har mkt att tänka på så ni får ursäkta om jag inte skriver så mkt!

Tss... who the fuck am I kidding??? Detta är en låst blogg med 7 st inbjudna varav TVÅ läser och kommenterar IBLAND!

Vet bara inte om jag kommer orka ett helt liv....

E-T-T - H-E-L-T - L-I-V?!

Vill bara härifrån.....

2009-10-05

Nattagrubbel

Skulle lagt mig för ett bra tag sen men jag ligger ändå bara och grubblar en massa... what's the point då?

Har bäddat i soffan till mig oxå för jag kan inte sova inne i sovrummet. Det är nåt konstigt där inne som gör att jag bara ligger och vrider och vänder mig. Kan bara inte sova där!

Men jag får väl göra ett försök =/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...