2007-05-08

Ännu en lista

Hittade denna hos JohJaq... var tvungen att göra den hehe.

Vilken svordom använder du mest? Va fan nu dååååå? Jävla helvete haha.
Äger du en iPod? Nä, tyvärr!
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Allt mellan 7:00-7:45
Använder du flip-flop's även när det är kallt ute? Haha nä verkligen inte.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Hmm ibland kanske haha.
Vilken var den senaste filmen du såg? Children of Men
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Jag skulle inte köpa nåt. Skulle betala alla mina nära och käras skulder om dom hade några! SEN skulle jag börja spendera ;-)
Har någon någonsin kallat dig lat? EHH JAAA! Men om du frågar mig så är det inte befogat ;)
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Det händer...
Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? It's empty!
Föredrar du vanlig eller chokladmjölk? Dricker inte mjölk längre...
Använder du huvtröjor? Händer väl men inte ofta...
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Brukar tänka så här.. att pratar folk skit om annat folk med dig så pratar dom säkert skit om dig med andra med...
Tittade du på tecknat när du var liten? Förmodligen men det är inget jag minns...
Äger du några band T-shirts? Ja, en Gyllene Tider T-shirt
När flög du senast? 6 feb. 2005 och jag ska flyga om 9 dagar igen :D
Har du gråtit offentligt? Nä det tror jag inte...
Vilka gör du, önskningar eller planer? Blir nog mest planer tror jag om ens det???
Försöker du alltid lära dig nya saker? Who doesn't?
Vill du ha några tatueringar eller piercingar? Har funderat på en tattoo i svanken men det kommer nog aldrig bli av...
Kan du kasta macka? Kasta macka?? Med sten? Ja, det är jag faktiskt bra på!
Vad har du med dig in på bion? Coca cola light, godis och popcorn!
Gillar du att flyga flygplan? Jag har aldrig flugit ett flygplan. Dock så har jag åkt ett! Haha!
När sov du senast på golvet? Antagligen när jag varit full... I don't know!
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Typ 7-8.
Äter du frukost dagligen? Yup! Annars fungerar jag inte!
Brukar/brukade du hamna i trubbel för att prata på lektionerna? :lol: Ja ibland! Blev iaf tillsagd emellanåt!
Vilken är din favoritfrukt? Ingen aning men jag älskar melon!
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Nä, jag ser inte till det längre! Kollar på annat...
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 26.
Tror du på liv på andra planeter? Hmm tror det!
Vad var det sista du åt? Middag.
Gillar du senap? Ja, på en god grillad sojakorv tillsammans med ketchup. Men inte bart!
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Ingen aning. Jag svär nog mest då!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Kanske...
Sover du på sida, mage eller rygg? Alla 3 faktiskt!
Tycker du om att krama folk? Såklart! Vem gillar inte kramar lixom??
Skulle du säga att du är trendig? Hmm.... vill vara det men är det förmodligen inte.
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars? Den där roboten och guldgrejen. R2D2 och CP3PO. Dom e så balla!
Stör det dig om någon säger att de ska ringa och inte gör det? Nä tror jag inte...
Vilka böcker har fått dig att gråta? Vet jag inte...
Vad är du allergisk mot? Katt, häst och hö
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött? Nä, då jag inte är vegetarian så får jag inte det...
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Ich veiss nicht!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...