2007-05-13

Fikadag + ett Förlåt!

Om ca 1 timme ska jag och Åsa ner på Espresso House på Bo01 och fika lite. En liten söndagsfika. Ska bli kul!

Sen kan jag säga att jag klantat mig som fan... har sårat nån jag älskar över allt annat på denna jord! Hade kräkt av mig rätt så rejält om honom i denna blogg för ungefär 2 månader sen när jag startade bloggen och igår råkade han få se det. Han blev väldigt ledsen och besviken och kunde inte riktigt förstå hur man kunde skriva en sån sak om nån man sade sig älska. Och visst, på ett sätt har han rätt. Hur kan man det?! Nu vet jag inte om ni, mina trogna läsare, har läst det. Hursom så har jag tagit bort dom inläggen nu så dom finns inte längre till allmän beskådan. Jag minns den dagen jag skrev det. Jag hade en tid att passa och var stressad och kände inte att jag fick tillräckligt med hjälp... ja, jag tänker inte dra upp vad som hände och orsaken men jag kräkte VERKLIGEN av mig och skrev rätt så taskiga saker. Nåt jag trodde jag menade för stunden då jag var som argast som jag sen glömt bort för jag normalt inte alls känner så. Men ibland säger man ju saker i stundens hetta som man känner att man menar just DÅ men som man egentligen INTE menar när allt kommer omkring och man kommit till sans och tänkt efter...Men så är det ju i alla förhållanden. Man bråkar och kallar varann olika grejer och kanske sårar varandra. Skillnaden är att jag just då valde att skriva av mig i min blogg. Jag är (tyvärr) en person som har behov av att älta lite och prata om problem och om saker som irriterar mig. Dock så valde jag denna gången att göra det skriftligt och ut med det i etern. Trodde ju aldrig det var nån som vart intresserad av att läsa min menlösa blogg. Dessutom hade jag inget foto på mig själv då heller så ingen kunde veta vem jag var förutom mina närmsta som visste om att jag hade bloggen. Men det kvittar ju... jag borde inte ha skrivit så. Och jag är hemskt ledsen för det. Tror inte han förstår hur ledsen jag egentligen är. Trodde inte heller han var så pass allvarlig igår som han var när han frågade mig på ett ledsamt sätt varför jag skrev så taskiga saker om honom så jag bara sa nåt irriterat och stängde toadörren för jag skulle bada. Sen sov han när jag var klar. Ja, ibland kan saker bli fel.... jag vet ju bara hur jag själv känt om jag hittat nåt sånt om MIG. Jag hade förmodligen gett han ett ännu större helvete än vad jag har fått. Ha! Jag har inte fått nåt "helvete" direkt utan mest fått förklarat för mig att jag sårade och gjorde honom ledsen. Men jag känner mig själv... jag hade ställt till med värsta scenen, gjort slut, och sagt att jag aldrig mer ville se honom om detta var mig det var skrivet om. Men så gör inte han. För han vet bättre (dock inte alltid vill jag gärna betona!!) Och kan förmodligen tackla såna här grejer way better än jag kan. Och för det älskar jag honom. Han kan se saker på ett sätt jag inte kan. Och ja, även tvärtom. Men han har ett sånt stort hjärta och vet hur man använder det. Och så gjorde jag han så illa :(

Älskling jag är så ledsen och hoppas vi kan lösa detta. Du är PRIO nr 1 för mig och det vet du!

Önskar bara jag var det för dig............

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...