2007-05-03

Jävla skit oxå!

Ja herregud! Martin pussade mig hejdå och åkte till jobbet i Lund imorse. Jag var redan uppe. Hade gjort frukost och allt till honom. Tvättat mig och borstat tänderna och skulle bli uppe och ha hela dagen framför mig som jag har gjort nu i en månad. Jag sover inte längre hela jäkla förmiddagen som jag brukade. Dels för att det bara skadar min mage och kroppen blir så sjukt slö men oxå för att jag inte får nåt ut av det längre. Det är inte längre så att jag kan "ta igen" förlorad sömn på förmiddagarna. Det gör man genom att lägga sig i tid (vilket jag fortfarande har lite problem med hehe) och gå upp tidigt! Att sova länge när man är ledig nån enstaka gång gör inget men jag gjorde  ju det för katten varje dag!!

Iaf... han åkte till jobb, jag var redan klar och allt och går in och lägger mig i soffan för att "stänga ögonlocken" lite som jag skrev i förra inlägget. Och vad  händer? Jo, jag somnar! Bara sådär! Vaknade nu för 15 min sen! FAN!! Jag som skulle moppa golv och diska! Nu får jag göra det NU istället! Jag skulle för fan vara klar nu!! Grrrr!

Ska ta mig en kopp kokt vatten nu och väcka kroppen haha.  Så jag skriver mer sen :)


PS/ Jag hittade förresten mobilen...den hade triilat ner mellan soffdynorna haha! /DS

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...