2007-05-13

Kan lika gärna lägga mig ner och dö!!

Alltså detta kan bara inte fortsätta... mina problem med magen... igår hade jag en helvetesdag och så även idag nu på kvällen. Har haft en underbar eftermiddag nere på Bo01 med Majsan och syrran idag... och där drack jag en smaksatt sojalatte. Dögod! Till det en chokladbolle. 18 spänn... LIKSOM VA FAAAAN?! Anyway... allt gick bra där. Inget magont eller nånting. Hade bara kul och skrattade osv... Inget alls förrän jag kom hem och åt "sen middag". Kycklingfilé med hemmagjord klyftpotatis och så en pulversås. (Inte nyttigt jag vet.) Sen bröt det lös... in på toa o där blev jag... jag grät o grät o grät o så kom Martin o frågade hur det var med mig... o sa att han hade kex med sig hem som han trodde var bra för magen... Får prova dom sen. Jag har ca 5 dl kvar av min lightcola. Ska dricka den sen e det slut! Har lovat mig själv att enbart dricka vatten!

Bilder från idag kommer senare. Måste skriva matdagbok nu.

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...