2007-05-05

Idag har varit en trevlig dag...

Ja, som jag har skrivit så har jag varit på fotbollsturnering idag och kollat på Josse när hon spelade fotboll med sina klasskamrater. Dom vann en match (där f.ö. Josefine gjorde målen eller målet, minns ej om det var en eller flera) och förlorade 2 men huvudsaken är att dom hade skoj och det hade dom. Och hon blev så glad när vi kom så... :)

Här är lite bilder från idag... (som vanligt hehe)

image239

På väg ner till turneringen.....Så detta var halva min dag... detta blogginlägg startade jag redan när jag kom hem men sen glömde jag av det... så det skulle egentligen bivit publicerat vid 15:00-tiden... Oops....men men nu är det postat :)

image240

I looooove detta trädet.... vackra blommor...

image241

Här har vi lilla snorvalpen :)

image242

Blir man så här borta av denna juicen?? Haha....

image243

Hon är så SÖT! :) Här har hon knyckt mormors mobil hehe...

image245

Åsa ville ej vara med på foto men jag tog ett ändå... som jag alltid gör hihihihi.

image246

Moi :P

image247

Haha smickrande bild va?? Hello doublechin :lol: Ja, inte skäms jag inte hehe...

image248

Försöker min kära mor att ta sig upp från backen här eller pratar hon bara?? :lol:

image249

Undrar om det roliga var att hon inte lyckades? Hahaha... ni förstår.... min mor är lite stel i kroppen när det gäller sånt som att ta sig ner på backen för att sätta sig. Och att sen ta sig upp är 7 resor värre haha.

image250

Mamma Inger och äldsta syster Camilla :) Nice cleavege sis hahaha.

image251

Så mysigt vi hade hehe... o så jag - den evigt fotande haha.

image252

Hejsan svejsan... vad stor man ser ut då :| E jag så stor tro?? Hmm... Hade koftan runt höfterna här...jeje who cares? Haha....

image253

Pratar hon snoppars längd och bredd här nu igen?? Hahahaha... jag och Camilla e dom "snuskiga" i familjen. Skämtar och har oss om det ämnet... och som vi garvar när dom andra tycker vi e bänga haha. Ja vaddå?? Det är vi ju... ;)

image254

Tjejen till vänster med bollen är Josse... hon var så duktig!

image255

Nu kollade hon mot kameran :)

image256

Här käkar vi gottis.....

image257

Undrar vad hon tänker här... haha. "Men åh va du e jobbig Carrooooo" typ.... =:

image258

Josefine och hennes kompis Jehad tror jag det var... :)

image259

Mimma igen... med flugögonen haha...

image260

Andra glasses.... sicka intressanta kort va haha.

image261

Åsas glasses....

image262

Moi again.... Aja lite ego får man ändå vara va?? Hihihihi

image263

Josefine packar för dagen... nu bär det av hemåt...

image264

Käk...

image265

Alltså fan vad jag ser rolig ut... här påminner jag om Skalman hahaha.

image266

Och denna bilden ska vi inte prata om asså :lol: Caroline Kanin... hihihi...

image267

Här är jag hemma... vad tror ni Anna Skipper hade sagt om detta "mellanmålet"?? In i skamvrån eller vad tror ni??
Jag var mest bara sugen....

Seeya around :)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...