2007-05-13

Eurovision Song Contest....

....är inget annat än ett RENT TOTALT SKÄMT nuförtiden! Det är så konstigt för dom senaste åren så har dom länderna med absolut sämst låtar och minst chans att vinna ändå vunnit?? Självklart så förstår man att dom länderna (som inte stod en chans förr) inte kan vara objektiva när det gäller sina grannländer.... ge dom en tolva fastän låten suger och inte ens är värd EN poäng.

Jag såg inte Melodifestivalen alls denna gången för jag tycker inte det är nån Melodifestival längre. Den har förlorat sitt syfte, sin mening på nåt vis....förr var det ju som en andra julafton när det var dags. Då såg man fram emot det + att det inte var en jävla massa delmoment och skit som det är nu! Nu är det bara förvirrande och det tar bort en del av tjusningen! Se bara på förra året.... jag menar..... HUR FAAAAAN kunde ett band som LORDI vinna?! Alltså SERIÖÖÖÖÖÖST?! Hur i helvete?! Jag tror knappast jag var den enda som satte drinken i halsen och mer eller mindre bestämde mig för att ALDRIG nånsin mer se Melodifestivalen. Och det gjorde jag inte heller i år. Och kommer förmodligen inte att göra nästa år heller....

Nja jag vet inte men...  känns inte som det är nån tävling längre... känns mer "uppgjort" på nåt konstigt vis...och vem vet... det kanske det är. Eller så har folk så jävla kass smak!

Godnatt!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...