2007-05-10

Min dag i bilder

Ja ni förstår rubriken så jag behöver väl inte skriva mer... :) Jag var iaf med syrran till läkaren idag för en kortisonspruta i armen. Hon hade så ont men det var nog ingenting mot vad hon hade sen efteråt...

Klicka f�r att st�nga bilden

Klicka f�r att st�nga bilden

Klicka f�r att st�nga bilden
Klicka f�r att st�nga bilden
Klicka f�r att st�nga bildenKlicka f�r att st�nga bilden
Klicka f�r att st�nga bilden
Klicka f�r att st�nga bilden
Klicka f�r att st�nga bilden
Klicka f�r att st�nga bilden
Klicka f�r att st�nga bilden
Klicka f�r att st�nga bilden

1. När vi kom utanför Läkarhuset så låg där en sån här hund...söt! :)
2. Jag tar ett EGO-kort inne i väntrummet...
3. Åsa vill ej att jag tar kort men jag gör det ändå hihihi.
4. Efter läkaren åkte vi till Espresso House där jag faktiskt prövade en vanilla nut latte fast med sojamjölk. Den var SVINGOD!!! Den rekommenderar jag verkligen!!!
5. Åsa har jätteont i sin arm efter kortisonsprutan...stackare...*pyssa*
6. Efter kaffet gick vi till Apoteket. Tydligen har dom öppnat ett på Mobilia. Visste inte jag...
7. Åsa mådde jättedåligt. Hon blev så blek helt plötsligt och sa att hon mådde illa... usch!
8. Hemma hos syrran så gick jag ju såklart raka vägen till skåpet ovanför kylen... (godisskåpet) och länsade såklart... snickerset köpte jag innan det... :) Gott var det men inte så bra!
9. Tagen på bar gärning haha.
10. Så här glad är jag när det vankas sötsaker hehe.
11. Sen åkte jag hem och då var det dags att gå ut med vovven...
12. Där högst upp i "vecket" bor jag...
13. Detta är min gård.

Åh en annan rolig sak som hände idag var att jag fick syn på en gammal kärlek till mig... Tony Flygare... han var VERKLIGEN sig lik!! Han kollade lite tbx på mig som han kände igen mig men förmodligen kunde han inte placera mig. Ack vi var bara 11-12 år när det begav sig. Undrar hur han känner idag över att Zlatan blev den store fotbollshjälten och inte han... Om han överhuvudtaget bryr sig menar jag.... För talang har han ju... Och ska jag vara helt ärlig så tycker jag nästan Tony var bättre än Zlatan på den tiden när som spelade på rasterna o så... jaja... det var då det... :)

Nu är det läggdags för mig!

Natti på er! :)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...