2007-05-29

Idag är det synd om mig! *värre än en man*

Åh fy fanken... om en timme gäller det! Sitter med en stor tallrik havregrynsgröt nu. Var vrålhungrig! Sen gör väl tanken på att jag inte får ÄTA nåt förrän imorgon oxå mig lite extra hungrig sådär ;)

Klicka f�r att st�nga bilden

Lite innan kl. 16:00 idag ska jag blanda till den första drinken Laxabon... en gipsfärgsliknande tunn sörja med smak av salt! Yum! Kan det bli bättre?? *uärk* 4 liter sådan ska vara uppdrucken innan kl. 21 idag! Blir väl ca 2,5-3 dl per kvart eller nåt. Fy fan! Sen imorgon kl. 08:10 ska jag vara hos Dr Kåre Halldén. Hoppas det är en bra en för jag ska ju trots allt ligga med rumpan i vädret :oops: och få en plaststav med kamera uppkörd där :( :lol: Har sett hur en sån undersökning går till på nätet och OH MAJ GOOOD säger jag bara! Jag lär nog behöva en MASSA smärtstillande och lugnande haha. Kommer ju känna sig besudlad :lol: Nääädå... det kommer säkert gå bra. (Hoppas jag.) Jag gör det ju för en god sak! Jag måste komma till rätta med mina magproblem för detta funkar bara inte längre!! Det gör det bara inte! Ska även dra upp detta med en dietist så får vi se vad dom säger om det.

Förresten var det nån mer i Malmöområdet än jag, syrran och Majsan som hörde den här jääävla åskan och såg blixtrarna och allt inatt?? Här i Limhamn har det dånat utan av bara fan.. Ja, ni skulle hört asså! Mina fönsterrutor i sovrummet dom skallrade så ett tag trodde jag att nä nu jäklar går dom snart itu asså. Men lyckligtvis så gjorde dom inte det hihi. Då hade det blivit kallt haha! Jag är ju skiträdd för åskan och blixten och låg och sms:ade med både syrran och Majsan till bortåt 3 inatt haha. (Majsan e precis lika rädd som jag medans Åsa bara tycker det är "mysigt" som hon säger! Usch!) Men inte blev det bättre när jag mitt i allt oljud hörde nåt från vilket jag då trodde var köket...

((BRAK))

Jag bara: "WHAAAAT?!" "!!!!!!!!!" lixom... började andas häftigare och fortare och hjärtat bultade som bara den... jag blev SKITRÄDD! Men inte gick jag upp och kollade för det tordes jag inte! Haha... tänkte att jag tar det imorgon när vi går upp. Då e ju Martin oxå vaken... Iaf... när klockan ringde imorse så gick jag ut i köket, tittade runt. Där var inget som inte låg på sin plats. Nähä, tänkte jag... vad var det då? och började tänka att det nog fan spökar här. Kom sen att tänka på ena högtalarhyllan i vardagsrummet som haft en skruv lös innan men som Martin borrade fast igen för några dagar sen. Tänkte att det kanske var den som föll ned på golvet. Gick in där och kollade men inte heller den låg på golvet. (???) Nu blev jag ännu mera konfundersam och målade upp värsta scenariot om spöken som drar av mig täcket på natten eller släpper ned tavlan i skallen på mig som hänger ovanför sängen när jag sover haha. (Anledningen till att jag började tänka på spöken var att när jag vid 23-tiden var nere och hämtade tvätten så började ljuset helt plötsligt fladdra i torkrummet och sen åkte en tröja av bara sådär från galgen trots att den hängde rakt och inte var av det halkiga tyget! (???)) Så iaf efter jag kollat i vardagsrummet, köket och den stora garderoben hör jag Martin från toa:

 "Du, varför ligger ditt smink i badkaret och på golvet???"Haha "vaddå?" svarade jag helt yrvaket och frågande. Då var det min lilla lila sminkväska som hade trillat ned från den där lilla silvriga tandborstkoppshållaren och rakt ner i badkaret! Hahahaha! Puh då var det mysteriet löst iaf och jag kunde äntligen släppa tanken på massa spöken! :) 

 

Klicka f�r att st�nga bilden 
Klicka f�r att st�nga bilden

Och så här "pigg" och snygg var jag imorse efter typ NADA sömn... ful som stryk men what the heck haha. I don't care!
Psst. Snygga handdukar i bakgrunden va haha?

Klicka f�r att st�nga bilden

Ha en underbar dag alla!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...