2017-02-14

Sockerfri


Idag, alla hjärtans dag, är början på ett sockerfritt liv. Ska bli så skönt. Jag har dock lovat mig själv att jag kommer äta en dessert enbart ikväll (keto-anpassad dock). I övrigt så intar jag just nu mitt kaffe. Kanske lite mkt kalorier men kommer nog hålla mig mätt på den ett par timmar.


Lite svårt att vänja sig vid nåt annat än kaffe, honung o min favorit GRÄDDE :-D Men det ska gå! Människan är ju en vanemänniska så jag får räkna med en inkörsperiod. Igår blev inget högt kaloriintag, kanske därför jag somnade vrålhungrig och vaknade likadant. Låg länge och tänkte om jag skulle gå ner och ta mig en banan eller nåt men icke! Somnade sen om på morgonen och vaknade 11:20 :O Hjälp! Ja, då får vi se vad som vankas till middag ikväll då :)                 


Önskar er alla en fin sockerfri Alla hjärtans dag :)


                                   

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...