2009-04-19

2009-04-15 - en vanlig onsdag

Idag bestämde jag och Åsa träff nere vid hundrastplatsen. Det blev inte riktigt så... men träff med Huliganerna blev det iaf, men i småbåtshamnen i stället =)

Och ja-aa som ni förstår så kommer det ju bilder på det då hehe. Jag har sagt det förr men säger det igen - jag ÄLSKAR bloggar med många bilder, eller ja, iaf några stycken, så därför försöker jag själv bidra med en hel del. Och nu när bloggen är låst och jag själv kan välja vilka som får läsa så kan jag känna mig friare att lägga upp fler än vad jag annars kanske hade gjort. Och står ni inte ut med alla fotona så är det bara att hoppa över dom och läsa den tråkiga texten istället *blink*

Men allvar så tycker jag blogg.se är TRÅÅÅÅÅKIG!!!! Var bara tvungen att få det sagt.... Dom har inte alls som dom andra att man kan lägga upp videofilmer osv. Kasst tycker jag!!

         

Bild 1. Vägen till hamnen, typ...
Bild 2. Häftig murgröna på trädet.
Bild 3. Gizmo vill gärna bada men se det får han inte....
Bild 4. Åsa får kämpa med att hålla i honom haha
Bild 5. Men Bella hon badade minsann... (och retades med Gizmo som inte fick haha)
Bild 6. Torget i Limhamn har en fontän som sprutar ur vatten på senvåren och somrarna.
Bild 7. Och HÄÄÄR trodde Gizmo att han kunde få bada men icke sa nicke hehe.
Bild 8. Vi väntar på Åsa som e inne och handlar. Helt otroligt jag fick ett kort på honom för för det mesta gnällde och drog han och levde jä-el. Allt för att matte inte var i närheten....
Bild 9 och 10. Bella somnade gott på natten sen =) Gött!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...