2009-04-28

Tisdag

Blir hämtad om ca 50 min och här sitter jag INTE påklädd och klar. Ska ut med hundarna oxå för det bestämde tydligen M sig för igår att han inte ville. Men jag skiter nog i det. Det kan han göra sen! Han har tid!

Idag blir det IKEA. Jag fick inte plats i bilen igår men syrran fick inte tag i allt heller så vi drar dit idag igen och då ska jag passa på att köpa det sista till sovrummet. Om jag bara kunde bestämma mig för hur jag vill ha det där inne. Just nu är byrån inget annat än en jävla avlastningsplats. Och jag är dålig på detta med inredning. Jag insåg igår att jag är verkligen URKASS!! Jag vill att mitt hem ska se ut som taget från en inredningskatalog FAST med en personlig touch och prägel (samma sak - whatever) men det gör det inte nånstans kan jag säga.... Jaja... =( Jag ska iaf ha lampfötter. Det är det enda jag vet just nu. Men färg på skärmarna då? Andra accesoarer man kan ha på byrån? Ljushållare? Vas med blomma? Ah vi får väl se vad jag hittar och kommer hem med. Sen bor man ju i MKB-skit oxå så kontakterna sitter ju helt jävla hej-kom-och-hjälp-mig!!

Oh well, det ordnar sig väl...

Ha en bra dag där ute....

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...