2009-04-19

Lördag dag

Jag ser det iofs fortfarande som att det är lördag då jag inte gått och lagt mig ännu men klockan är ju efter midnatt så då blir det ju automatiskt ny dag (Va?! Blir det?? Nääää??) så därför skriver jag Lördag dag som rubrik!

Idag (igår menar jag) var det en sån otroligt härlig dag så jesus kristus ave maria och allt det där andra religiösa. jäkla varmt det har varit. Rena sommarvärmen ju. Martin och jag åkte iväg med hundarna. Tanken var att vi först skulle till Netonnet för att byta ett grafikkort och sen efter det ta Limhamnsfältet med hundarna innan vi åkte hem men Bella hon gnällde och gnällde och gnällde så Martin tappade tålamodet (ja, jag oxå för den delen) så vi styrde kosan tillbaka till Limhamn för att rasta dom där och sen hem med dom och sen åka till Netonnet. Ja, *skrattar*, ibland blir det inte som man tänkt sig! Har inga foton på rastningen av hundarna för det glömde jag rent bort men sen efter det så har jag =)

Vi åkte till Netonnet som planerat, sen åkte vi hem men när Martin kom hem fattades det grejer i lådan så det var bara att åka tillbaka IGEN och byta och skälla lite. Sen efter det åkte vi och köpte kebab och satte oss i nån park vid Bladinskolan. Vette katten vad den heter men det var mysigt.

      
Var så skönt att lufta sina fossingar.... det blev rätt varmt att gå i gympadojjor hehe. Var tvungen att ta foto på trädet. Det såg så spöklikt ut på nåt sätt hihi.

Efter detta åkte vi hem men innan det så stannade vi till vid Lindex i Limhamn där Martin köpte mig ett par likadana byxor jag har på bilden fast vita! Bilder på dom kommer väl oxå snart hahaha!

På tidiga kvällen sen så åkte jag, Åsa, Linda, Josefine, Gizmo och så lille Zico (efter nån jäkla fotbollsspelare) ner till småbåtshamnen för Linda skulle måla båten. Det var kallt.. fryser fortfarande hehe.

     
Lite fikatajm innan "arbetet". Zico sitter säkert i cykelkorgen haha. Och varför blir jag alltid så jäääkla bra på foton?? *snörper på munnen* Blier mer och mer lik brorsan ju =/

Bilder på valpen ZICO??

     
     


Gizmo ville BARA leka och förstod nog inte riktigt att han var 1000 gånger så större haha. Han är helt omedveten om sin storlek. Men denna valpen är då ingen mes om man säger så... åh nej, han kunde säga ifrån och gjorde oxå det. Morrade på stackars Gizmo och bet han där kring kinden. Då la sig Gizmo ner och lekte att han åt på kycklinglår LOL. Han tog ett litet tag med munnen runt Zicos lår men bet inte utan det var ju på lek. Men det
såg så roligt ut. Som man äter kyllingalår hehe.


Valpen är DÖSÖT men Gizmo är, trots att han är en sån jäääääääkla PAIN IN THE ASS, min absoluta favvo!!! Förutom Bella då!! Dom två är mina ögonstenar! BellaBolleBäng & Gischmooooooo!

  

Nä nu är jag trötter!!

Natti på er!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...