2009-04-09

Dagen i bilder...

Alltså nu när jag skrev rubriken så blev jag helt plötsligt SÅ irriterad!!!!!!!!!!!!!!!! Varför tog jag inget foto på all röra jag haft här idag?!?!?! Det har sett ut som FAN här rent ut sagt - som om en tornado hade susat förbi.... (jag har ju haft en vårstädardag idag som ni kan läsa om längre ner här på bloggen.) Antagligen så var jag så mitt uppe i att försöka komma på var jag skulle börja nånstans så jag glömde bort det haha. Min plan hade från början varit att bara häva ur all skit ur garderoben och SEN börja organisera och sortera osv och det första gjorde jag oxå men sen stod jag där, som ett fån och kliade i huvudet. "Hmm var faaan ska jag börja nu då???"  Jag är ju inte en av dom som förärats (kan man säga så??) med den organiserade genen om man säger så.... Men det gick och till slut var jag klar. Okej, jag är inte riiiiiiktigt klar än men snart så... har en lagerhylla som ska ut på balkongen (kan vara bra att ha grejer på till sommaren) en byrå ute på balkongen som ska rensas och slängas på tippen. Sen ska jag vårstäda ute på balkongen oxå nån dag och lägga på "gräsmattan" och nya utemöbler. Bra att man har en fancy utsikt då som heter Släpvagnsuthyrning samt ett laboratorium. (Ni känner ironin va??) Jaja, det får väl va fint där ute ändå.

Iaf här kommer lite bilder....


Har Bella pinne ska Igor oxå ha tycker han.... Fan den hunden har nog fått vårkänslor som han kutar omkring och fjånar sig....


Sofie denna är till dig. Alla bilder på Mr (B)Igor (hahaha faaan va jag var vitsig nu - förstår ni??) är bara till dig! =)


Jag åkte till Malmborgs för att hämta ut mitt paket jag fick idag och för att handla mat till min härliga hemmakväll on my own =D Grillad kyckling och potatissallad. Man fick en sån gratis salsa till oxå... tackar för alla E-ämnen och tillsatser det var i den ja hehe. Men den smakar nog bra tack vare alla smakförstärkare det är i den *muhahaha*


Laddade kannan innan jag satte mig och åt så kaffet skulle vara klart tills jag var klar... tantvarning?? Kanske det ja... men vem bryr sig ;P


My dinner...


Kollade på Storm Chasers....har schemalagt hela den serien för inspelning. Den är SÅ spännande!! Handlar om tornadojägare!


Dessa två är dom BALLASTE meteorologer som finns!!! HEEEELT galna när dom får syn på tornados. Skriker, tjoar och har sig haha. Se det om ni inte redan sett det innan!


En god kopp kaffe (med kaffegrädde såklart) och ett GOTT pekannötswienerbröd som avrundning. Och ja, jag köpte två stycken Geishakakor men dom har jag inte fotat hihihi. Har dock bara tagit en rad än så länge... har varit så mätt hela kvällen.


Jag skulle ju, om ni minns att jag skrev det, se Grey's Anatomy kl. 21 men se det var inget Grey's idag inte. Nä då, det var en jävla hockeymatch istället mellan Finland och Sverige tror jag. Så jag sa ett par väl valda ord och slog över och kollade på Leila på landet =) Brukar annars se det på TV4 Anytime då det sänds samtidigt som Grey's men eftersom det inte var nåt Grey's idag så.... ja då kollade jag på detta istället.


Så här ser juicerna ut... kan ju säga att Nonijuicen smakar sådär... den är helt OK men Acai Gold är DISGUSTING!! Iofs så står det att man ska blanda ut den med antingen vatten eller annan juice så jag kommer nog blanda ut den med juice för med vatten känner man ju smaken. Uärk tvi vale fy fan. Aloe Veran vet jag redan hur den smakar då jag druckit den förr. Dock så bryr jag mig inte ifall dom smakar skit för dom är så jävla nyttiga! Kolla in sidan
http://www.superfrukter.se/. Gillar bara inte att Aloe Veran har både kaliumsorbat samt citronsyra i sig =/ Big Minus!!

Nu ska jag gå och nanna tror jag!
Natti fnatti!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...