2009-04-21

Bzzzzzzz

Jag blir hämtad om en timme och här sitter jag och är ingenting. Inte vaken, inte på alerten och inte ens pigg haha. Jag börjar bli förkyld så det beror nog på det. Jag har ont i halsen, näsan är täppt, jag nyser varannan sekund typ och så har jag huvudvärk. Och som om inte det vore nog så trodde jag i morse att jag blivit knäpp i huvudet. Jag vaknade av att jag hörde världens "bzzzzzzzz:ande" i fönstret och jag satte mig snabbt upp i sängen och fick syn på världens tjockaste humla. Wäääääää, hjääääälp!!!! tänkte jag och började redan fundera på hur jag skulle få bort den. Ville inte ha den buzzande i mitt öra ju. Jag snabbt upp som fan och började leta efter flugsmällaren (dom för jag har en till varje rum) men se den/dom var ingenstans! [Faaaan och en massa andra svordomar] Jag snabbt tillbaka till sovrummet med tidning men då var den borta. Jag såg den INGENSTANS! Det var då jag började undra om jag bara inbillat mig pga att jag var trött och kanske inte hade varit vaken. Och jag satt nog upp i sängen en 5-10 min men hörde ingenting alls. Hmm... märkligt... jaja då hade jag väl bara inbillat mig då. Men det skulle minsann senare visa sig att det hade jag inte för PRECIS när jag har slumrat till igen så hör jag det... "Bzzzzz" och jag for upp och tänkte nä nu jävlar! Och jo då, jag fick den minsann!! Men sen fick jag dåligt samvete... varför släppte jag inte bara ut den?? Den var ju säkert lika rädd som jag, om inte mer =( Usch vilken hemsk människa jag är! Nästa gång ska jag minsann släppa ut insekten. (Om det inte är en spindel förståss hehe) Ska lägga humlan i en ask och ge den en fin begravning i alla fall =( i jorden.











Hahahahaha I'm such a baby....

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...