2009-04-04

Tre (fyra) bra låtar....

Åh denna... är jag SÅ förtjust i... önskar jag hade fortsatt med fiollektionerna... tro det eller ej men jag var faktiskt rätt vass på fiol... Eller var jag inte Åsa?? Jag minns inte mer än att jag brukade underhålla er kring högtider med mitt fiolspelande med foten stampandes... haha måste ha sett HELT wacko ut haha. Men roligt hade ni iaf =) Och det är huvudsaken! Nu har jag hittat fler låtar som kom upp på min Winamp...

Här kommer dom... 

Denna Toss The Feathers har jag fått  fullständigt på hjärnan (har hört den på repeat nu 9 gånger haha) och varje gång jag hör den så VILL jag SÅ gärna ta upp fiolspelandet igen =)
Vad tycker ni?? Är den inte bara för härlig? Medryckande om inte annat.



Live version =) ÄLSKAR IRLÄNDSK MUSIK MED FLÖJT och FIOL!!!

 

LOVE LOVE LOVE!



Och denna är bara så skön att lyssna på!

 



GODNATT!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...