2009-04-17

Uppdejtrejs var det ja.....

Tänkte lägga upp lite bilder och så från dom senaste dagarna.... Alltså jag har tänkt en del på detta med bloggande... man skriver att man gör det för dom som läser och det är ju delvis sant men.... mest gör man det ju (iaf jag) för att man ska kunna gå tillbaka i framtiden och se vad man gjorde en specifik dag vid en specifik tid. Det är rätt coolt tycker jag. Det  är ju t.ex. sjukt kul att se hur fräsch jag såg ut på några av fotona här =) Ja det var ju ett tag sen om man säger så.
plus några kilon mindre...

Shit. Gick just till min fotomapp och jag har ju för sjutton inte bloggat om nånting alls jag gjort sen den 10:e. Eller jo det har jag - på natten. Men inte vad jag gjorde på dagen. Okej, jag börjar med den 10 april då sen måste jag sova =) Oh bajs det är ju en hel jävla vecka?!?!?!

Fredag 10 april. (Och som vanligt måste jag se på fotona från den dagen för att kunna komma ihåg hehe)

Just det.... jag, Åsa och vår ena systerdotter fjortisen Josefine var nere på hundrastplatsen med Bella och Gizmo så dom fick leka av sig.


Josefine hade cyklat ända från Värnhem....


Bella hon höll igång och Gizmo gjorde sitt bästa för att hinna ikapp... haha.


Här vet jag inte riktigt vad hon håller på med....

Gizmo ligger på lur på Bella hahaha. Det ser så roligt ut =)


Man blir törstig av att springa runt =)


Fjortisen hihi


Gizmo tror att om han sitter fint så får han nåt gott... (och det får han oxå - men inte alltid.)


Sniff sniff där bak... Gizmo sniffar på tiken Jenna... haha.


Var en massa hundar där nere.... bland annat en Berner Sennen eller hur fanken det nu stavas... en sån skitstor hund... Gatsby hette den efter The Great Gatsby hahaha. Klatchigt =)


Här ringer Åsas lillasyster och min storasyster (e ni med?? =)) för att... ja... inte fan vet jag...


PSYCHOOOOOO =)


OCh så ler vi lite för kameran hahaha. Så bäng =)

Senare på kvällen gjorde jag pinklax med hemmagjord Guldsås... SÅ GOOOOTT!!! Hujedamejen säger jag bara....


Guldsås...


Kors i taket - Martin skalar potäter... hmm.... =)


Meine pinkenlaxen =)

Och så här såg maten ut =)


Det var verkligen supergott! Ska jag göra fler ggr.

Fortsätter resten imorgon. Är jäkligt trött nu. Sitter i sängen och skriver oxå och det är inte den bästa ställningen så...
Natti!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...