2009-04-27

Komma ikapp...

Just det ja... eftersom jag har detta enorma tvångsbeteendet att jag MÅSTE visa upp ALLT jag gör så fortsätter jag som sist hahaha. Jag kör mitt lilla "Uppdejtsrejs" då och börjar med den 17:e eftersom jag avslutade den 16:e sist! =)

Och nu när jag kollade i mappen från den 17:e så kom jag ihåg att det var då lilla Gischmooooses var hos doktooooren.

17 april 2009

Idag skulle Gizmo vaccineras. Det gick över förväntan. Annat är det när min Bella ska dit. Jävlar sicken cirkus det blir då! =/

Bildrejs då då?? Joråsåatte.....


På djursjukhuset.....

Efteråt var Gizmo jättepömsig =)

Pömsetuta....

På kvällen sen blev det pizza. Jag orkade inte göra nån mat... eller hade rättare sagt en full frys och brist på fantasi =/




Vi skulle ha filmkväll men det var ännu för ljust ute för projektorn så Martin kom på den briljanta idéen att hänga upp ett av våra dra-på-lakan ovanför gardinen och ja.. det funkade ganska bra. Blev mörkare iaf =)


Sofie.... for you... =) *isch*

Min gulletös...

Vill inte va med på foto....

Sömntuta =)

*kärlek*

Ja sen hände inte mer den dagen... eller det gjorde det säkert men inte vad jag minns iaf... hahaha!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...