2009-04-07

Egentligen....

... så är jag så jävla dum i huvudet. VARFÖR tog jag inget foto på all röra igår?? Fast det gör inget för det kommer bli mer idag igen.

Fick bara ihop den ASTUNGA byrån igår. Och det slutförde Martin under protest. Jag började (men fattar inte mkt av det där för dom är inte alls så utförliga som dom borde vara!!! Och hålla kolla på över 100 smågrejer är faaan inte kul!) Men Martin grejade det ändå. Vi pratade inte alls igår. Jo fast med HÖGA röster =/

Köpte nytt bord igår oxå. Ett massivt ekbord. Även det ASTUNGT! Köpte oxå 6 nya stolar. Inte så tunga men när vi kom hem så fattades 2 stolsben samt 5 långa skruvar så det var att ringa tillbaka dit jag köpte dom och påpeka detta. Då säger hon jag pratar med att hon såklart beklagar att det var så men att vi får komma in med stolarna imorgon så får vi nya. Jaha, men jag behöver bara 2 stolsben + 5 skruvar. Ja men se det gick inte för dom var tvungna att enligt reglerna ge oss nya hela stolar så dom fick skicka tillbaka dom som var trasiga till tillverkaren. Suck. Jaja inget att göra än att åka dit igen. Var på IKEA igår oxå där jag inhandlade byrån och allt det andra (förutom bordet) ALLT hade dom hemma utom det viktigaste - nämligen sängstommen. Dom hade den i byggnaden men inte där nere på ta-det-själv-hyllorna så det får bli dit idag IGEN! Och den är förmodligen även den ASTUNG!! Yaaay vad kul liksom! Har så jävla ont i ryggen och vänsterarmen kan jag knappt röra så det ska bli kul att se hur vi får upp sängstommen idag. Nu när jag skriver får jag hålla armen helt stilla och köra lite pekfingervals =/

Sitter just nu och dricker kaffe och väntar på mamma, 2 systrar samt systerdotter. Åsa och Josefine är snälla nog att  ta ut hundarna så vi får greja här inne idag sen klockan 15:30 ska jag iväg och övningsköra ju. Vette fan hur vi ska hinna idag bara... men det löser sig väl.

Lite bilder?


Bella har hittat nåt jävla äckligt märgben som hon kånkar runt på....


Man ser ju DÖLÄCKER ut ju.... =/


Mamma leker kärringkörning på väg hem från IKEA. Hela "därbak" var fuuullt av grejer så vi var tvungna att sitta framåtlutade haha.


Gizmo den jäkla token haha. Tror han är en knähund men väger över 10 kg *SÅ SÖT*


En kopp kaffe när allt var uppburet och "klart"....

Ja det var ju då allt från igår....

Idag fyller storasyster Linda år! GRATTIS GRATTIS!!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...