2009-04-04

Vette fan...

.... var jag ska börja så jag berättar till bilder istället. Tycler det är så mkt enklare. Har inte skrivit sen lureridagen (1 april) så det blir 2 dagar att uppa då =)

2 april

(helt sjukt, måste kolla på bilderna för att minnas vad jag gjorde =/)

Just det... idag var jag ju hos läkaren för en fullständig hälskokoll. Men om det blev nån sån där fullständig vette tusan... EKG, blodprov samt urinprov gjordes men... det var ändå inte som jag ville. Urin och blodsockret var bra. Okej det har jag hört förut och ändå känner man sig som man gör så det vet jag inte hur jag ska förhålla mig till. Sen var det två andra prov dom inte kunde kolla där ordentligt så jag får ringa tillbaka om 6 dagar och var det nåt allvarligt så får VÄL dom ta kontakt med mig. Oj då... geeeze gör ni verkligen det?? WOW tack liksom.... typ!

Sen kom mamma och äldsta syrran och hämtade mig där för vi skulle hem till Åsa sen för att hämta henne och lille Gizmo =D Han skulle vaccineras nämligen och under tiden skulle vi åka runt i affärer och titta lite. Väl hemma hos Åsa drack vi lite kaffe och fikade lite. Välbehövligt då jag bara fått i mig en HALV fralla till frukost och var vrålhungrig!! Sen gjorde vi oss klara för att åka iväg men tji fick vi. Vi kom ut i bilen, mamma startade den men nån växel fick hon inte i. Vi av för att kolla vad-det-nu-heter.... just det, kopplingen (och jag siktar på att ha körkort innan sommaren hehe??) men det gick inte att fixa. Vi (läs: Camilla) hittade felet men inte fasiken gick det att starta bilfan ändå så det blev till att ringa pappa så fick han komma med ett par verkstadskillar som fick ta den till verkstan. Jaha det var ju snopet. Det blev varken affärsrunda eller vaccinering den dagen haha så vi blev sittandes hos Åsa en stund innan vi gick iväg till ICA. Oooo alltid nåt ju =)


Inne för att ta EKG. Oooo snygga gardiner.... =/ Alltid nåt....

  
Gizmo klar för avfärd.   Vi väntar på Åsa.
 
Men tji fick vi....      Camilla har hittat felet...
 
  
Mamma letar efter muttrar och Gizmo käkar pinne =)
  
Skog...                    Yaaay pappa med verkstadskillar....


Gjorde vegofärssås på kvällen =) Gottigotti!

3 april

Denna dagen hände inte mkt kan jag säga. Återigen fick jag kolla i bildmappen för att ens komma ihåg vad jag har gjorde denna dagen  =/ Va faaan är det med mitt minne egentligen??? Skrämmande ju!

Iaf... idag träffade jag och Bella, Åsa och Gizmo nere vid Limhamns Torg. Vi skulle ner till småbåtshamnen för att se om Niklas och Adam var där så vi kunde snika till oss lite kaffe men TJIIIIII fick vi IDAG IGEN!! Dom var inte kvar! Vi visste nämligen att dom varit där för Åsa hade pratat med vår andra syster Linda innan som sa att dom var där men vi hade precis missat dom! [svordomar] Oh well, inget att göra än att släppa hundarna lösa så dom fick leka. Sen efter det slog vi följe till affären där vi handlade lite och sen bar det av hem för mig att tvätta. Suck. Förstår inte... jag som alltid har älskat att tvätta är inte så förtjust i det längre =/ Mkt konstigt... jaja, så kan det väl vara ibland.... lite bilder från idag igen - ELLOOOOR? =)


Småbåtshamnen här i Malmö....


Gizmo ligger på lur för att hoppa framför Bella när hon kommer med bollen hahaha


Bästa kompisar??? Ehh.... I don't know *fniss*


Torkrum 1


Torkrum 2


FUUUULLT av handdukar och skit... *suck*

Det var dessa dagarna det.. imorgon kommer väl nåt annat kanske? Får se...

Sov gott med er!!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...