2009-04-24

Nä min själ....

.... jag tänker fan inte gå och lägga mig alls!! Stör han sig så mkt får han väl skaffa nåt eget då... så han får sin jävla skönhetssömn....

Lite foton kanske?? =D

Foton från den 16 april 2009.

Denna dagen var jag först hos läkaren om jag inte minns fel.... sen åkte jag hem till Åsa och mitt gullo Gizmo =D som jag för övrigt ska ha över natten idag... (det är ju efter midnatt så det är ju ny dag nu hehe.)




Här tjivades jag lite med honom hehehe. Det är det roligaste som finns ;P


Som vi busade... haha.




Det syns va?? =)



Fick inte ens vara ifred på dass hahaha.

Vackra blommor =)

Gizmo och Åsa busar med kopplet... han vägrade släppa....

... tills han hittade en pinne att bita på haha.

Goodnight!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...