2009-06-28

Ber om ursäkt....

... för att jag inte bloggat på ett tag förutom mina små mobiluppdateringar då... men jag har haft en sån jääääävla tandvärk sen i torsdags när jag var hos tandläkaren. Jag brukar ha lite småont 1-2 dagar efter och det är ju självklart för att tandis har varit och rotat nere i tanden men det brukar ju alltid gå över men icke denna gången. Har nog aldrig längtat så mkt efter att det ska bli måndag som jag gör nu =) Ska ringa first thing in the morning och be om en akuttid för så här kan jag inte gå och ha det! Magont och tandvärk är väl ändå nåt av det värsta man kan råka ut för vad gäller smärtor i kroppen?? Ok, huvuvärk e inget kul det heller iofs.

Idag har jag varit och handlat present till min gudson. Det blev två st. fingerboards. Det var som jag trodde... skateboards i fingerstorlek. Fråga mig inte vad ungar nuförtiden har dom till men... ja dom hittar på allt för att tjäna pengar. 79 spänn stycket oxå =O Jag köpte två st. Sen köpte jag även ett svart och ett vitt linne. 2 för 99 kr. Är i stort behov av just linnen så det var billigt =)

I övrigt var jag inne på stoff och stil oxå och köpte tyger, sytråd, mönster, lite ribbons, band + en tidning på tips osv. Här ska det minsann sys. Tänkte faktiskt sy nån form av en sån här att ha på mig på min syster 40-årsfest. hon fyller den 6 juli men har festen lördagen den 4:e istället. Dock så tänker jag inte ha den i grönt utan i lila. Har så sjukt mkt tyger hemma bl.a. gamla klänningar, toppar osv som man kan sy om. Tänkte jag oxå skulle leta efter en sykurs man kan gå. Hade varit kul.

Lägger kanske upp lite bilder sen på vad jag köpt idag =)

Puss på er!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...