2009-06-22

Städat ur skafferiet

Det behövdes verkligen. Har gett bort en massa nu men ändå sparat lite som inte är direkt LCHF. Detta för att jag bestämt mig för att jag ska baka och ge bort. Hellre det än att bara slänga alltihopa. Jag ska försöka baka så nyttigt det bara går anpassat till dom som inte äter LCHF. T.ex. kanelbullar (och övriga vetebullar) kommer jag göra lite mer fiberrika med mindre fett eftersom dom flesta i min familj (min mamma samt systrar - har inga egna barn) äter rätt mkt kolhydrater. Dom är allt lite fettskrämda haha. Så jag kommer anpassa det efter deras sätt att äta. Mindre fett, mer fibrer, färre kalorier och smalare alternativ helt enkelt :)

Så får vi se hur det går med det!

Nu ska jag fortsätta här! :)

Tjing!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...