2009-06-09

Ojojoj??

Jag undrar om detta verkligen kan stämma. Ställde mig på vågen för ca 10 min sen och den visade på -1,1 kg från igår. Nuvarande vikt är alltså 80,1 kg. Men det är säkert nåt fuffens. Den kommer säkert visa på mer imorgon med min vanliga (o)tur!

Tänkte jag skulle mäta mig oxå på fredag. Kanske smygmäter mig redan idag men jag tycker att just det momentet är så svårt för måttbandet visar olika var gång. Ena gången mindre och andra gången mer. Va faan liksom??

Hur gör ni när ni mäter er? Ok, hur svårt är det, tänker ni säkert nu, men det ÄR svårt för mig då det visar olika varje gång trots att jag mäter på samma ställen :-S

Men men... vågen visade iaf på 80,1 idag så... Trala la la la la :-)

3 kommentarer:

Åsa sa...

WOW! Kanoners ju! :) You go girl!!

Caroline sa...

Hihi ja jag är rätt nöjd själv :) Tack!

Life as we know it... sa...

Det går ju bra för dig!!!
Kanon... :) keep up the good work!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...