2009-06-14

Skolavslutning

I torsdags var det dags för Josefine och Emil att sluta skolan för sommaren! Tyvärr fotade jag inte så mkt utan jag filmade mest men eftersom det blir så stora filer så kan jag inte lägga in dom här för då lär det väl hacka och ha sig. Ska kolla dock om jag inte kan försöka göra dom mindre och klippa och leka lite så kan man kanske lägga in nån liten filmsnutt från dagen =)


Ooo jättesmickrande bild... *NOT*

Syster Linda. Josefines och Emils snackemoster till mamma =)

Inne i Paulikyrkan...
Min kära mor och äldsta syster Camilla som skymtar till höger =) Josefine ser ni långt där bak. (Klicka på bilden så ser ni bättre.)


Vackert....
Sen bar det av till Citygross för lite helgahandling... =)

Detta var då torsdagen i bilder... Och jag vet att det är jättedåligt att jag inte ens tog foto på dom som faktiskt slutade skolan men som sagt så filmade jag mest... kanske kan skapa en bild från en videoupptagning sen...

Och återigen är det banne mig tur att jag tar bilder varje dag för annars hade jag inte kommit ihåg vad jag gjort en särskild dag... är det inte illa för en snart 28-åring så säg!!

1 kommentar:

Åsa sa...

Jag hade oxå velat vara där :/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...