2009-06-05

Veckans Vägning

Veckans vägning visade på 81,8 kg. Joråsåatte... men jag har mig själv att skylla. Jag trodde och kände att jag var på the right track men så kom ju kakorna som jag beställde av gudsonens fotbollslag långt innan jag ens tänkte på LCHF. Och vad gör Caroline? Jo, hon molar in chocolate chip cookisena som om dom var allt hon skulle leva på. Därav viktuppgången! Men se det har hon löst nu.... kära lilla mor (se bilden)



är i stan... så hon ska få ALLA tre lådorna. Då blir hon glad! =) Fast dom andra är äpple-, & kanelflarn och dom gillade jag inte så mkt men man vet aldrig... faller suget in så kanske jag börjar gnaga på dom ändå?? Sen har vi några som ska likna negerbollar men dom var inte alls goda så dom vill jag inte ha ens. Ingen fara att jag ens äter dom då vill säga =) Men bättre att ta det säkra före det osäkra. Jag ger helt enkelt bort dom!

2 kommentarer:

sofie sa...

haha! din klant! fast jag ska inte säga nåt...har fortfarande sjukt mycket kakor hemma sen kalaset...å då har jag ändå gett en massa till både jobbet och finnjäveln...dumma dumma kakor! >:( tänkte väga mej på måndag...wish me luck!!

Åsa sa...

Hihi.. lilla moj.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...