2007-07-27

***********

Som vanligt känner jag mig rent stressad över att jag aldrig får upp vad jag vill här!!! Grekland dag 4 t.ex.?! Ja men hallå?? Hur länge har jag inte sagt det?? Nä fy f*n asså!! Sen har vi när brorsan var nere med sin familj. Ja, jag får helt enkelt köra ett jäkla updejtsrejs nu nån dag! Vettifan hur jag ska börja... eller var jag ska börja för den delen... känns som man har så mkt man vill ha upp att man inte vet vilken ände man ska börja i! Och nu har samon pratat med polare i tfn i "kärringtid"!! Ja, ni förstår nog hur länge jag menar med betoning på länge...  Jisses! Och killar säger att tjejer praktiskt taget är gifta med sina telefoner! Bra, då kan M joina dom ju ! =)

Åh jag vill bara SKRIKA och visa fingret nu!!!

image933

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...