2007-07-22

Sitter här....

....och väntar på att Fredrik ska komma. Ja, han som ska träna mig heter så. Vi har bestämt 19 så än finns ju tid. Så jag passar på att blogga lite granna! =)

Det ska bli kul och se vad som händer härnäst. Hur kostschemat ser ut. Träninsschemat. Rutinerna. För är det nåt jag behöver i mitt liv så är det rutiner. (Tilläggas ska att jag hatar rutiner hehe men jag behöver dom verkligen!)

Har iaf fått städat här nu. Skönt. Kan man slappa ett par dagar till utan städ. Jaja, dammsugning och diskning får man ju som vanligt göra men resten?? Ah ah... never! Den där drevellen jag fick av syrran vette katten om jag kommer komma överens med. Antagligen är det jag som gör nåt fel men den vill lixom inte hänga med i rörelserna. Och så är den TRÖÖÖÖG som fan och dra med sig + att man måste dra av själva "den-tygbiten-man-drar-golven-med" efter varje mopping =/ Vi får se... kanske vänjer jag mig? Kanske inte? Men jag kommer använda den ändå för den var inte billig precis.... hehe!

Jag kan inte säga att jag är så himlans spänd på att se vad jag väger eller se mina mått men... det är bara att bita i det sura äpplet och ta tjuren vid hornen haha. Han ska även mäta min fettprocent =O. Jisses... sist jag var på en sån hälsomässa (tror det var 2 år sen) så låg jag på 29 %. Och kvinnor ska ligga mellan 20-20 % tror jag. Så jag låg precis under det tillåtna då så att säga... och då vägde jag mindre och ska jag tillägga. Undrar då hur det ser ut nu =( Jaja, som sagt... jag skiter faktiskt i det hahahaha. Jag är densamma även om jag väger 95 eller om jag väger 55. Nu väger jag inte 95 då men även om jag hade gjort det så.... förstår mig inte på folk som förändras som personer bara för att dom har gått ner en hel del i vikt. Syrran hade en sån kompis som gjorde det. Hon gick ned 40 kg nånting med Viktväktarna och sen dumpade hon killen hon varit förlovad med i 7 år. Flyttade till Göteborg, tog sin mammas flicknamn som efternamn, dumpade sina vänner oxå för den delen, träffade en kille och sen vet dom inte mer. Nä nu ska jag gå och greja lite till... såg att det var lite att göra...

Tjing! =)

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...